Beauty | NVEY ECO Oogschaduw & Cake Eyeliner

donderdag 15 oktober 2015


De laatste tijd probeer ik wat meer te experimenteren en oefenen met make-up. Ik ben nooit een groot talent geweest met oogschaduw en eyeliner maar, oefening baart kunst en ik vind het toch altijd leuke producten om te proberen. Vandaag laat ik jullie 2 bio producten zien van het luxe merk NVEY!


Eyeshadow Midnight Mauve 175 €24,99

De unieke combinatie van onder andere biologische ingrediënten zorgt voor een bijzondere kleur en bijzondere eigenschappen. De oogschaduw bevat onder andere kamille, wat verzachtend werkt en is dus zeer geschikt voor alle huidtypes. De textuur brengt makkelijk aan, is goed te mengen en blijft lang zitten.


Cake Eyeliner Black €24,99

Deze zachte eyeliner is verrijkt met kamille en dus ook geschikt voor gevoelige huidjes en lensdragers.De kleur is intens en diep en zowel nat als droog te gebruiken, voor het klassieke eyeliner effect breng je het product aan met een nat kwastje.


De swatches! Ik was redelijk enthousiast, de kleuren geven prima pigment af maar zijn nog wel mild en goed op te bouwen, zeker de oogschaduw. De middelste streep is de eyeliner zonder water, de rechter met, zo zie je goed het verschil in intensiteit. Bij het wassen van mijn arm was direct duidelijk dat de eyeliner lang ging blijven zitten, vooral de rechter streep ging bijna niet weg!


Volgens mij zeg ik het iedere artikel weer maar ik blijf mijn hangende oogleden zo'n issue vinden. Ook hier zie je weer amper de kleur op mijn oogleden en ik trek mijn wenkbrauwen hier ook nog eens op, echt dramatisch en ik vind het zo lelijk! Natuurlijk zijn er ergere dingen maar het stoort me enorm en zo'n close-up foto werkt natuurlijk niet echt mee;)
Je kunt op deze foto wel zien dat het lastig is om de cake-eyeliner helemaal recht aan de brengen, een strak lijntje is echt weggelegd voor experts!



Ik dacht dat ik paars niks zo vinden maar zo van veraf vind ik het wel mooi staan. Neutraal maar toch net iets extra's. Leuk aan de oogschaduw vind ik dat 'ie zo goed op te bouwen is en je erg goed kunt spelen met de intensiteit.


Beide prachtige producten maar de eyeliner vind ik het geld niet waard. Ik vind het een te lastig te gebruiken product voor mij zelf en denk dat het voor velen moeilijk is om hier een rechte lijn mee te trekken. Een enorm pluspunt voor mensen die er wel mee om kunnen gaan; hij blijft fantastisch goed zitten. Al hoewel de oogschaduw ook niet goedkoop is vind ik deze wel het geld waard. Ik geef graag wat meer uit voor een product met goede ingrediënten en een hoge kwaliteit, de kleur was bij mij zelf ook echt een positieve verrassing!

Je vind beide producten bij Solobiomooi, deze webshop heeft een enorm assortiment biologische cosmetica en verzorgingsproducten.

2 opmerkingen:

  1. Ik ben zelf ook absoluut niet goed met eyeliner! :-) Paarse oogschaduw vind ik dan weer wel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!