Blog | 10 problemen die iedere blogger herkent

donderdag 1 oktober 2015

Bloggen is meestal heel leuk maar het leven van een blogger verloopt niet altijd even vlekkeloos. Zo ben je 24/7 bezig met je blog, moet je met veel dingen rekening houden en reageert je omgeving niet altijd even leuk. Ik maakte een lijstje met issues (als dit het ergste is dan teken ik daar voor), herken jij deze "problemen"?

- Als je iets ontzettend moois eet kun je oprecht balen als het door het licht of iets anders echt niet lukt een goede foto voor op Instagram te maken. Zo at ik deze week de limited edition Tony's Chocolonely taart maar kon ik geen foto maken, D-R-A-M-A!

- Je hebt meerdere planken/kasten/lades vol beautyproducten.

- Je kent je postbode bij naam en hij heeft je in pyama/badjas/make-uploos gezien.

- Je buren denken dat je koopverslaafd bent.

- Je ergert je mateloos aan de "zeer verleidelijke" aanbiedingen in je mail en op je social media om volgers en likes te kopen.

- Je raakt in paniek als je om 06:00 niet kunt checken of je artikel goed online gekomen is.

- Soms heb je zo veel producten om te testen dat je op moet schrijven welke lipstick je welke dag van de week gaat dragen en of je al dan niet een primer gebruikt.

- Je laptop/usb/harde schijf zit propvol met foto's omdat je die denkt "nog ergens voor nodig te hebben"(bijvoorbeeld voor bovenaan dit artikel).

- Je moet midden in de nacht op zoek naar een notitieboekje omdat je het meest briljante idee ooit voor je blog hebt.

- Je vind het vervelend als mensen zeggen: "dat heb je zeker weer gratis gekregen". Tuurlijk krijg ik ontzettend veel en met ieder pakketje ben ik blij maar het is niet zo dat ik er niets voor hoef te doen;)

Welke blogproblemen herken of heb jij?

3 opmerkingen:

  1. Mijn harde schijf heeft mapjes met foto's, waarin ik kijk als ik mijn planning voor de volgende maand maak. Sommige mapjes blijven vrij lang staan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn harde schijf heeft mapjes met foto's, waarin ik kijk als ik mijn planning voor de volgende maand maak. Sommige mapjes blijven vrij lang staan :)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!