Blog | Ik heb een nieuwe header!

woensdag 28 oktober 2015

Maanden terug was ik actief op zoek naar iemand die een header voor mij kon ontwerpen, zonder goed genoeg resultaat. Eigenlijk was ik niet echt meer aan het zoeken, tot ik Emmy tegen kwam op internet. Ik mailde haar mijn idee en voila, hier issie dan!

Ik wilde mijn oude vertrouwde ijsje graag behouden. Die heb ik al vanaf de start van mijn blog en sinds een jaar blog in natuurlijk ook over eten. Ik vind het altijd leuk als je aan de header meteen kan zien waar een blog over gaat, hierom wilde ik graag een lippenstift er bij, een mooie combi die ook echt bij mij en mijn blog past:)

Emmy blogt op zonenmaan.net en is tevens werkzaam als illustrator, dat kan ze wat mij betreft ontzettend goed. Mocht je een blog hebben of een ander bedrijf en een keer wat nodig hebben dan wil ik haar zeker aanraden. Ze heeft exact gedaan wat ik van haar vroeg en toch haar eigen stijl behouden. Ook al had ik tientallen kleine op of aanmerkingen of wilde ik wat anders, no problemo, Emmy fixt het. Ik krijg overigens geen korting of betaald om dit te zeggen, ik ben oprecht enthousiast en ik vind dat Emmy nog veeeeeel meer klanten verdient.

Ik ben er in ieder geval heel erg blij mee en hoop dat jullie het ook een verbetering vinden!

5 opmerkingen:

  1. Super leuk geworden! Heb mijn header ook laten ontwerpen, ben daar zelf echt te slecht in haha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem echt heel leuk en toepasselijk, vlot!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is heel leuk geworden! Past goed bij je blog :) XO

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah je nieuwe header is echt heel erg leuk! <3 Leuk met het ijsje en de lipstick. :)
    Liefs! Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohh Mira wat is 'ie leuuuuk!! Had ik nog helemaal niet gezegd, maar hij past écht goed. Maakt je blog helemaal af!

    XXX

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!