Beauty | Benecos Loose Mineral Powder

donderdag 8 oktober 2015

Als er iets is waar ik niet zonder kan is het poeder; ik gebruik het iedere dag om mijn foundation te matteren en omdat ik het (meestal) een mooi eindresultaat vind geven. Ik probeerde deze week een poeder met biologische ingrediënten van de webshop Solobiomooi.

Benecos is een hip merk met prachtige verpakkingen en kleuren die goed passen bij iedere leeftijd. Qua producten is er een ruime keus en het assortiment is zeer betaalbaar. Deze minerale poeder heeft een zijdezachte textuur en zorgt voor een stralende en egale huid.

Ik heb de poeder aangebracht met het bijbehorende puffje en daarna verder verspreid met een poederkwast van Real Techniques. Uiteindelijk vond ik het fijner om wat poeder in de dop te gooien en vanuit daar aan te brengen met mijn kwast, dit gaat ook prima door de grote dop. Zoals je kunt zien is deze kleur net iets te donker voor mij, in ieder geval in de winter. Jammer want de kleur die ik probeerde is "Light Sand", de lichtste kleur in deze lijn. Ik bewaar deze poeder wel voor de zomer als ik wat bruiner ben, dan lijkt de kleur me wel geschikt.

 De poeder brengt prettig aan en voelt inderdaad heel zacht aan op de huid. Hij is makkelijk te verdelen en blijft ook prima zitten. Erg fijn product dus maar gewoon niet helemaal mijn kleur voor de winter. Je vind 'm bij Solobiomooi voor €9,50.

1 opmerking:

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!