Life | Terug naar Roemenië, bloggen en aan mezelf denken..

zaterdag 31 oktober 2015

Toen ik de foto's voor mijn maandoverzicht ging uitzoeken was ik een beetje verbaast. Ik dacht echt dat ik veel meer gedaan had en veel meer foto's gemaakt had. Dat viel dus een beetje tegen maar vandaag toch een klein overzicht en een update over hoe het gaat en wat er allemaal nog gaat komen..


We maakten thuis zelf sushi. Qua uiterlijk vond ik het acceptabel voor een amateur, qua smaak was het niet echt een succes. Ten eerste hadden we te veel azijn gebruikt en ten tweede smaakt het gewoon nooit zo lekker als bij de Japanner, volgende keer bestel ik weer;) Qua kosten maakt het trouwens niks uit, ik was nu aan boodschappen ook €25 kwijt en daar kan ik heel ruim sushi voor bestellen:)


 Ik heb nu tentamens dus qua school is het rustig maar het was allemaal even wennen hoor dat eerste blok op school. Ik was 's avonds vaak zo moe dat ik al om 21:00 naar bed ging, echt even inkomen en gelukkig ben ik inmiddels een beetje gewend. Ik moet in dit soort drukke weken echt meer tijd besteden aan bewust uitrusten en niet alles vol plannen, iedereen kent dat probleem soms wel denk ik;) Mijn ultieme Starbucks tip is trouwens een latte met amandelsiroop, zo ontzettend lekker!


Ik ontdekte een garnaal in mijn noodles van Conimex. Hij smaakte naar karton maar het ziet er wel leuk uit zo toch? Ik moet echt beter gaan eten in november, dat is wel even een voornemen. Ik vergeet vaak te eten en eet veel vet, suiker en slechte dingen. Even focussen en gewoon normaal eten dus, ik val ook juist af als ik ongezond eet en dat is bij mij nou juist net niet de bedoeling.


Ik heb echt het leukste groepje meiden ever op school, een van hen had deze heerlijke brownie gebakken. Mijn klasgenootjes ( en trouwe fans;)) zorgen er voor dat ik iedere keer weer met veel plezier naar school ga en ik ben heel blij dat we het zo naar onze zin hebben samen. Ik heb aankomende dinsdag een heel belangrijk hertentamen dus ik ben nu ondergedoken in de samenvattingen, verder gaat het allemaal prima en stage is nog steeds erg leuk:)


Het absolute hoogtepunt van oktober: ik ging naar Roemenië! Ik ging gewoon even op bezoek en het was geweldig. Zo fijn om weer terug te zijn en terwijl ik dit type krijg ik meteen weer een brok in m'n keel, ik wil terug! Iets meer foto's en info over mijn tripje vind je via deze link.


Deze leuke kom kreeg ik van het persbureau van Eat Natural. De nieuwe granola zat er uiteraard ook bij en hij is heerlijk! Qua bloggen gaat het lekker de laatste tijd, het regent deze week echt pakketjes en er komen heel veel leuke dingen aan! Een aantal bijzondere reviews, veel leuke events én een mega grote winactie. Op dat laatste moeten jullie nog even wachten maar er zijn op dit moment 2 lopende winacties, in de loop van deze week komt er nog eentje bij.
Je kunt via deze link (tot vanavond 18:00) nog mee doen voor het Lifefood pakket t.w.v. €50. Via deze link maak je kans op 2 kaartjes voor het I Love Beauty Event.

Hoe was jullie maand?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!