Life | En weer thuis..

dinsdag 27 oktober 2015

Ik ben weer thuis! Afgelopen vrijdag kwam ik thuis en ik wilde jullie toch graag even vertellen over mijn korte tripje. Ik ging een paar dagen op bezoek bij het tehuis waar ik afgelopen zomer vrijwilligerswerk heb gedaan, en het was leuk! Gelukkig had ik voor bijna elke dag een artikel klaar kunnen zetten op de site, behalve voor afgelopen weekend, ik heb dus echt een beetje kunnen ontspannen:)


In mijn artikel van vorige week konden jullie al lezen dat ik even weg ging, die paar dagen gingen zo ontzettend snel voorbij! Naast dat het natuurlijk ontzettend fijn was om daar te zijn en gewoon iedereen weer te zien hebben we ook wat dingetjes ondernomen. Zo kreeg ik een uitgebreide tour door Boekarest en gingen we verschillende keren uit eten. Eén van die keren probeerde ik een aantal Roemeense specialiteiten waar onder varkensvet, spieren en een mengsel van organen. Uiteraard heb ik overal een hapje van genomen en tot grote hilariteit van mijn gezelschap vond ik het vreselijk. De spieren waren nog te doen maar de rest..niet mijn ding;)


Ik was er natuurlijk maar 4 dagen en veel tijd om er op uit te trekken was er niet. Ik vond dat gelukkig niet erg en genoot enorm van het samen zijn met iedereen. Natuurlijk een klein beetje extra van de kindjes want die kun je ook niet via Facebook spreken hier, gelukkig waren zij net zo enthousiast als ik en werd ik goed verzorgd:)


En nu weer thuis..ik vind het lastig maar niet zo moeilijk als vorige keer. Allereerst omdat het korter was denk ik en omdat ik weet dat ik toch wel weer terug ga. Voor nu heb ik op stage na even lekker vakantie en probeer ik mijn ritme thuis weer een beetje te vinden! Helaas waren een aantal kinderen grieperig en lig ik inmiddels ook geveld in bed. Gelukkig ben ik vrij en is het een goed excuus om lekker Netflix te kijken:)
Zijn jullie wel eens in Roemenië geweest?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!