Life | Appelpop, eten en bezoek uit Roemenië: Instadiary September 2015

vrijdag 2 oktober 2015

Deze maand wil ik weer wat anders proberen met mijn maandoverzicht want de vorige vorm was geen grandioos succes. Dit keer wat meer info in de titel, wat minder foto's en wat meer tekst, lees je mee?

In september is het in Tiel, mijn woonplaats altijd Appelpop. Een gratis muziekfestival met dit jaar onder andere Anouk, Kensington en Typhoon. We hebben een heerlijk weekend gehad met iets te veel drankjes en ontzettend veel leuke momenten. De zondag na 2 avonden feesten besloten we dat het tijd was voor een beetje ontspanning. We gingen naar Sanadome in Nijmegen. Ondanks dat het daar echt vies, onhygiënisch en slecht onderhouden is hebben we een fijne dag gehad samen en maakte het eten veel goed.

Dit geweldige hoesje voor mijn, toen nog aanstaande, nieuwe telefoon kwam binnen. So cute!

De week na Appelpop was er naast het Fruitcorso ook nog een food truck festival. Ik kon natuurlijk niet wegblijven en at onder andere de lekkerste poffertjes ooit!

 Ik vulde mijn voorraad aan bij Lush en ging ook even langs The Body Shop. Ik vroeg of ze nog restanten van de Virgin Mojito lijn in het magazijn hadden liggen en tot mijn grote geluk hadden ze deze body butter nog. Ik ben ontzettend verliefd op deze geur en kijk er naar uit om deze nog de komende maanden te kunnen gebruiken!

Ik probeerde de limited editions van Tony, het artikel vind je hier. Naast repen is er momenteel ook een taartje te koop bij de Bijenkorf ter ere van Tony's 10e verjaardag. Ik heb 'm inmiddels gegeten en hij is geweldig, hij ziet er ook ontzettend leuk uit, Google maar eens!

Sale bij Colourful Rebel, oh oh.. Deze trui had ik al een tijdje op het oog maar ik vond 'm toch wat prijzig, nu 'wassie €20, jippie!

Prachtig uitzicht in Nijmegen. Afgelopen weekend waren er vrienden uit Roemenië op bezoek en dat was zo leuk! Het was bijzonder om ze nu al onze dingetjes te laten zien en heel fijn om weer samen te zijn. Leuk nieuws: in oktober vlieg ik zelf een paar dagen naar Boekarest, ik kan nu al niet wachten!

Meer foto's van september zie je op mijn Instagram account!
Hoe was jouw maand?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!