Blog | Win 2 kaartjes voor I LOVE BEAUTY!(GESLOTEN)

vrijdag 30 oktober 2015

Op zaterdag 12 en zondag 13 december 2015 vind I Love Beauty weer plaats. De 2e editie van dit mega beauty event vind plaats in de jaarbeurs in Utrecht. Vandaag vertel ik je iets meer over dit toffe event én kun je op een hele makkelijke manier 2 kaartjes winnen!

Jullie kennen vast allemaal wel Miss Lipgloss, zij is één van de initiatiefnemers van dit event en zal zelf ook aanwezig zijn. Op de dagen van het event is de jaarbeurs één groot paradijs als je van beauty houdt. Er zijn verschillende stand waar je kunt shoppen met korting, demonstraties kunt bekijken, een behandeling kunt ondergaan of om advies kunt vragen. Qua merken ga je onder andere Lush, Sleek, Boozyshop en Sensationail tegen komen.

Shoppen is niet het enige wat je kunt doen tijdens het event, er worden verschillende workshops gegeven die allemaal iets met beauty te maken hebben. Voor deze workshops moet je een los kaartje kopen, dit kan tijdens het even en de volledige opbrengst gaat naar het goede doel Look Good...Feel Better.

Heel gaaf event dus en voor veel mensen makkelijk bereikbaar nou het in Utrecht zit. Ik weet zelf nog niet of ik kan gaan maar geef vandaag 2 kaartjes weg!

Wat moet je hier voor doen?
- Laat een comment achter dat je mee doet en vertel wat jij het leukste vind aan Mira Tells.

Verder hoef je niks te doen! 30 november om 12:00 sluit de winactie, ik kies diezelfde dag nog een winnaar. Je kaartjes krijg je dan in de vorm van een e-ticket per email toegestuurd.

10 opmerkingen:

  1. Ik doe graag mee ! Het lijkt me supergaaf om het event een keer bij te wonen!
    Het leukste wat ik aan Mira Tells vind is denk ik je schrijfwijze. Ik vind het heel leuk Hoe je schrijft en ben hier eigenlijk wel een beetje jaloers op !
    Liefs Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave winactie! Ik doe mee! Ik vind het leukste aan je blog dat je betaalbare reviews schrijft. Ik ben een lurker en reageer niet vaak maar vind je artikels daarover echt leuk om te lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave winactie! Ik doe mee! Ik vind het leukste aan je blog dat je betaalbare reviews schrijft. Ik ben een lurker en reageer niet vaak maar vind je artikels daarover echt leuk om te lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik doe heel graag mee want hier wil ik samen met mijn lieve vriendinnetje heen! Ik vind het leukste aan jouw blog is dat het origineel is en dat je jezelf blijft. Ik vind dat heel belangrijk bij een blog. Liefs Lesley

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt een leuke winactie! Het event lijkt mij enorm leuk om eens naartoe te gaan. Ik doe heel graag mee en maak graag een kansje. Wat ik het leukste vind aan jou blog? Ik heb je blog enorm goed zien veranderen wat ik echt leuk vind om te zien. Ik ben een lurker maar lees regelmatig je blogposten! Ik vind je nieuwe header overigens ook erg leuk. Mijn e-mailadres is maris.90@live.nl.
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik doe heel graag mee. Ben 17 december jarig, dus het zou een mooi verjaardagscadeau zijn! Wat ik leuk vind aan Mira Tells is dat het veel over beauty gaat, maar dat het ook heel veelzijdig kan zijn. Je originele manier van schrijven maakt het extra leuk om te lezen x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk! Ik doe heel graag mee. k vind jouw blog erg leuk omdat je zowel over beauty als persoonlijke items schrijft. Dat geeft mij het gevoel dat er meer achter de site zit dan een review aapje :)
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuke win actie ! Wat ik leuk vind aan jou blog is je eigenheid en je schrijfstijl. Ook de diversiteit aan artikelen vind ik erg leuk, keep up the good work ! Liefs Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  9. gekocht maar ik wist niet dat je een begeleider van zestien jaar of ouder mee moest dus ik kan nu niet er naar toe en dat vindt ik erg jammer want er waren alleen nog maar dure kaartjes en die had ik gekocht dus het zou heel fijn zijn als ik kaartjes win ik ben groot fan van je en je blog
    is prachtig misschien kun je mij nog wat tips geven maar een vriendin van mij heeft ook een kaartje besteld omdat mijn moeder ons weg zou brengen
    Xxxx Sydney ❤️❤️��

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een verademing om in jouw blogs niet alleen maar die super foods voorbij te zien komen, top!
    Relaxte dame met bruikbare tips & trics.
    Ik kom heeeel graag naar het I love beauty event samen met mijn 67 jarige beauty mom, mijn grote voorbeeld :-)!! -X- Bianca

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!