Hair | Nivea Repair & Targeted Care Shampoo en Conditioner

dinsdag 6 oktober 2015

65% van de Nederlandse vrouwen heeft haarproblemen, ik ben er daar absoluut één van. Net als 18% van de vrouwen heb ik last van haarverlies, dun en weinig haar(15%) en gespleten punten(14%). Nivea komt nu met een nieuwe productlijn die je haar verzorgt, versterkt en beschermt zodat je geen last meer hebt van haarproblemen. Omdat haar en problemen bij mij niet los van elkaar bestaan probeerde ik met heel veel plezier de shampoo en conditoner uit.


Onder andere UV-straling, hitte en verven hebben een slechte invloed op het haar. Nu stijl ik mijn haar al jaren niet meer en als ik föhn gebruik ik koude lucht. Eén zonde die ik absoluut bega is het blonderen van mijn haar. Dat gaat redelijk goed maar ik merk dat als ik één keer lui ben en bijvoorbeeld 's nachts argan olie vergeet of een week geen masker gebruik dat meteen consequenties heeft. Mijn haar is ontzettend snel droog en over de punten zullen we het maar helemaal niet hebben. Deze shampoo lijkt dus op mijn lijf geschreven..


De speciale formule, Kera Detect Technology, in deze producten detecteert beschadigingen in het haar en geeft zo herstel waar dat nodig is, afhankelijk van jouw haarprobleem. Nutri-Essences met macademia olie verzorgen je haar en zorgen voor een prachtige uitstraling. 


 Ik ben eigenlijk best wel enthousiast, en dat terwijl ik normaal rotsvast trouw blijf aan mijn vaste shampoo. De geur van deze producten is ten eerste al heerlijk; echt de Nivea-geur uit het blauwe blik, heel fijn! De shampoo en conditioner zijn beide prettig in gebruik en verdelen makkelijk over het haar. De shampoo vind ik vrij dik en de conditioner weer wat dunner, heel veel verschil zit er qua substantie niet in en dat vond ik gek maar niet vervelend. De shampoo wast mijn haar goed schoon en het lijkt niet snel vet te worden. De conditioner ontklit mijn haar en maakt het zijdezacht.

Na een aantal keer gebruiken lijkt mijn haar echt gezonder, de punten zijn minder droog en het lijkt toch echt te glanzen. Ik vind het maar moeilijk om te geloven maar ook anderen valt het op, vooral de punten lijken echt gezonder laat ik me vertellen.
In ieder geval vond ik de producten in gebruik ontzettend prettig, aanrader dus! Je vind ze voor €3,79 bij de drogist.

1 opmerking:

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!