Body | Lush Sparkle Toothy Tabs

donderdag 22 oktober 2015

In de zomer probeerde ik al eens eerder Toothy Tabs van Lush, die review vind je hier. De smaak vond ik toen afschuwelijk maar de werking wel prima. Toen ik na een paar weken weer gewone tandpasta ging gebruiken begon ik mijn Toothy Tabs te missen. Ik heb altijd last van tandplak op de binnenkant van mijn ondertanden en die kreeg ik met gewone tandpasta écht niet weg, met Toothy Tabs wel. Ik besloot de Toothy Tabs opnieuw te kopen maar wel in een andere smaak want die ik toen had was afschuwelijk.


Ik ging dit keer voor Sparkle, deze beloven je tanden witter te maken én te laten stralen. De ingrediënten vond ik vrij gewaagd; citroen, zwarte peper en grapefruit. Vooral de peper vond ik tricky maar na de afgrijselijke smaaksensatie van vorige keer durfde ik alles aan. Als je je tanden gaat poetsen pak je gewoon een Toothy Tab, je kauwt er een beetje op en gaat dan poetsen met een natte tandenborstel, er ontstaat dan vanzelf schuim.


In het begin smaakt het best wel naar gewone tandpasta, iets natuurlijker. De peper ga je echt wel proeven na een tijdje, je proeft dan vooral warmte, niet echt de smaak van peper. Lastig uit te leggen maar je proeft dus niet echt de peper en het hete gevoel zorgt eigenlijk voor een frisse smaak in combi met de andere ingrediënten. Niet echt denderend deze uitleg maar je moet het echt even ervaren. Ik vind ze absoluut niet vies en ik krijg er echt een fijn schoon en fris gevoel van, aanrader!
Je vind de Toothy Tabs bij Lush voor €3,95.

1 opmerking:

  1. Ik heb deze ook en vind de smaak al op het randje! Die andere moet ik dus zeker niet proberen, haha! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!