Food | Rawmeo Energyballs + Win!(GESLOTEN)

maandag 26 oktober 2015

Omdat de winactie voor het Lifefood pakket nog tot aanstaande zaterdag loopt heb ik vandaag voor jullie de laatste review van één van de producten uit het pakket. In het pakket dat je kunt winnen vind je namelijk 4 varianten van de Rawmeo balletjes, bijzondere snacks op basis van dadels die zorgen voor een energie boost én heerlijk smaken. Onderaan dit artikel vind je meer info over de winactie.


Ik probeerde de smaken Kokos, Jamaica(cacao,amandel en vanille), Cashew en Chocolade. De balletjes zijn per 3 verpakt en kosten €2,59, niet heel goedgoop maar gezond eten (en snacken) is nou eenmaal prijzig. Naast vegan zijn de balletjes suikervrij, glutenvrij, lactosevrij en bevatten ze geen suiker. Je mag dus zonder schuldgevoel alle 3 de balletjes achter elkaar naar binnen proppen.


Ik vind de Rawmeo balletjes zelf het lekkerste product uit het hele pakket. De smaak en substantie zijn even wennen maar echt ontzettend lekker. De balletjes zijn smeuig met een klein bite en vooral heel erg smaakvol. Jamaica en Cashew vond ik gewoon lekker maar niet super speciaal, Chocolade vond ik vrij intens maar Kokos vond ik geweldig. Echt een heerlijke, pure kokossmaak die goed combineert met de dadels. Mocht je het pakket winnen dan raad ik je ook aan om die als eerste open te maken;)


Mocht je nog niet over de winactie gehoord hebben: je kunt een rawfood pakket van Lifefood winnen ter waarde van €50. Je vind daarin onder andere de Rawmeo balletjes en deze chocoladeVia deze link kom je bij het artikel met alle info, daar kun je ook mee doen in de comments!

1 opmerking:

  1. Ohhh die klinken lekker! Vooral die kokos, jaaaaa :D Ik zou ze dan zelf onder het mom van 'save the best for last' tot het allerlaatst bewaren, haha!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!