Beauty | Soley Dogg Andlitsraki Moisturizer

vrijdag 23 oktober 2015


Het eerste product dat ik van het IJslandse merk Soley gebruikte was de reiniger, die review vind je hier. Ik was meteen fan van dit bijzondere merk. De laatste tijd heb ik ook de moisturizer, met onmogelijke naam, gebruikt en vandaag laat ik weten of die ook zo goed beviel!


Soley is een ontzettend bijzonder merk wat mij betreft, qua ingrediënten maakt het merk optimaal gebruik van de krachtige kruiden die de IJslandse natuur te bieden heeft, meer over het merk vind je in de review van de reiniger. "Dogg andlitsraki" betekent "gezichtsvochtigheid" in het IJslands, ik heb dus zelf even geconcludeerd dat het een moisturizer is en gebruik 'm voornamelijk 's ochtends. Door de antioxidanten wordt je huid gerevitaliseerd, herstelt en beschermt.


Ik vind dit echt de beste moisturizer die ik ooit heb gebruikt, en dat zegt best wel iets. De geur is bijzonder, kruidig en ik vind 'm ontzettend lekker. De crème is niet vettig, smeert goed uit en trekt ontzettend snel in. Dat laatste vind ik erg fijn want anders hou ik vaak zo'n vettig gevoel over. Hij is met €42 absoluut niet goedkoop maar mijn huid knapt hier zo van op dat ik het wel het geld waard vind. Ik besef me dat dat voor veel mensen misschien echt te veel geld is voor een moisturizer maar mocht je het kunnen missen dan is dit een absolute aanrader. Voor volgende keer beloof ik een wat betaalbare moisturizer te reviewen;)


Je vind deze moisturizer en andere producten van Soley bij www.solobiomooi.nl

1 opmerking:

  1. Oeh die klinkt erg fijn! Inderdaad wel een beetje duur, maar goed. Als het werkt is het de moeite natuurlijk waard!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!