Hair | Andrélon Get The Volume Root Boosting Spray

woensdag 7 oktober 2015

Volgens mij is er tegenwoordig niemand meer die graag plat en futloos haar wilt, we willen allemaal volume, welke coupe je dan ook hebt. Ik draag mijn haar vanwege mijn gebrek aan lengte altijd in een knotje. Ik vind het dan mooi als de rest van mijn haar wat boller staat en niet strak tegen mijn hoofdhuid staat. Omdat mijn haar heel erg fijn is valt het wel snel naar beneden en is er van volume weinig sprake. Om de zo gewenste coupe vol volume te krijgen probeerde ik de afgelopen tijd deze volume spray van Andrélon.


De spray breng je aan voor het föhnen, je haar wordt dan meteen beschermt tegen de hitte. Volgens mij is het product ook te gebruiken zonder föhn maar het effect is dan vele malen minder. Je sprayt het product direct op je haarwortels en verdeelt het met je vingers een beetje over je hoofdhuid. Na het föhnen zou je haar vol volume zijn wat de hele dag zichtbaar blijft.


Allereerst credits voor de geur; ik kan 'm heel moeilijk te omschrijven maar het ruikt ontzettend lekker, een beetje naar de klassieke shampoo's van Andrélon, fijn! Verder vind ik de spray prettig in gebruik, mede door de fijne dunne spuitmond die je op de bovenste foto kunt zien. Over de werking was ik eerlijk gezegd een beetje teleurgesteld. Mijn haar krijgt wel een beetje volume maar het is nou niet echt noemenswaardig. Op internet heb ik verder heel veel positieve reviews gelezen dus laat je vooral niet afschrikken, misschien is dit product gewoon niet geschikt voor mijn haar.

Ik ga iemand anders hier blij mee maken en zelf op zoek naar een ander volumeproduct:) Mocht je 'm willen proberen; de Root Boosting Spray is te koop bij de drogist voor €5,99.

3 opmerkingen:

  1. Jammer dat hij jou zo tegenvalt! Ik was en ben nog steeds wel benieuwd naar dit product, misschien zelf maar eens proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb zo' n gelijkaardig product van andrélon, maar bij mij werkt het helaas ook niet.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!