Hair | Kruidvat Haarolie Moroccan Argan Oil

woensdag 21 oktober 2015

 Door Rebecca - Lang haar dat altijd pluist? Precies waar ik vaak last van heb. Dus op aanraden van mijn kapster ging ik opzoek naar een goede maar niet al te dure haarolie. En waar kan dat beter dan bij mijn favoriete winkel, de Kruitvat!

Na even zoeken heb ik de verschillende merken gevonden en na nog even de etiketten te hebben gelezen ging ik voor de ‘Maroccan Argan Oil voor droog en pluizig haar’ van het Kruitvat merk. Klinkt misschien raar, want niet alle huismerken zijn even goed, maar ik heb ontzettend goede ervaringen met het kruitvat huismerk. Dus dan is de keuze snel gemaakt.


Volgens het etiket moet deze olie zorgen voor een intensieve glans en soepelheid van het haar. De intensieve glans heb ik nog niet helemaal gevonden, al glanst het wel meer dan voordat ik de olie gebruikte. Mijn haar is erg soepel en pluist eigenlijk niet meer, dus daarvoor is deze olie zeker aan te raden. Daarnaast vind ik het erg fijn dat hij niet een hele sterke geur heeft. Ik gebruik altijd kokos conditioner die je nu gewoon nog steeds ruikt :).

Het enige nadeel van het flesje vind ik dat als je het meeneemt op reis, wat bij mij nogal vaak gebeurt, het tuutje een beetje olie doorlaat. Geen grote ramp want er zit een plastic dopje op, maar toch niet heel handig als het flesje tussen je mooie kleren ligt.  

Als je naar de ingrediënten kijkt zie je dat er veel verschillende oliën in zitten, dat is natuurlijk erg fijn. Maar er zijn ook aardig wat siliconen aan toegevoegd. Ik gebruik het zelf niet zo heel vaak, dus vind dat geen hele grote ramp. Maar ben je geen fan van siliconen kun je dit product beter laten staan. 


Mijn conclusie is dat het een erg fijn product is dat ik zeker zou aanraden. En als je op reis gaat gewoon even een plastic zakje eromheen. Je vind deze olie bij Kruitvat voor € 2,49.
 

Hoi, Ik ben Rebecca ter Mors, 23 jaar en woon in Tilburg waar ik International Event, Music en Entertainment Studies studeer. Naast mijn studie ben ik werkzaam als actrice en model en heb ik een eigen stichting. Met stichting Super Youth organiseer ik dagen om van te dromen voor kinderen en jongeren die kanker hebben of hebben gehad van 10 tot en met 25 jaar. 

Van Mira heb ik de mogelijkheid gekregen om het bloggen over beauty uit te proberen voor een opdracht voor het vak Copywriting. Ik vond het erg leuk, bedankt! 

Liefs, Rebecca ♥

1 opmerking:

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!