Hair | Guhl Rijke Voeding Shampoo & Conditioner

zaterdag 8 oktober 2016


In de zomer mocht ik van Guhl wat uitzoeken uit de lijn die mij het meeste aansprak. Ik ging voor de lijn ¨Rijke Voeding¨, een ideale lijn voor de winter wanneer je haar wat droger is en wel wat extra verzorging kan gebruiken.


Natuurlijk heeft je haar niet alleen in de winter verzorging nodig, gedurende het jaar krijgt je haar flink wat te verduren door zon, chloor, stylen en föhnen. Wel is het zo dat de lucht in de winter je haar sneller uitdroogt dan de lucht in andere seizoenen. In deze lijn vind je het KeratinComplex, dit versterkt, herstelt en beschermt effectief. Je haar wordt door de formule dus zowel hersteld als beschermt tegen verdere beschadigingen, dit geeft mij de indruk dat het een lijn is die vooral op de langere termijn effect gaat hebben.


Shampoo €6,99
De shampoo is erg zacht voor shampoo, bijna alsof er wat conditioner doorheen zit. De substantie voelt extreem zacht aan, ruikt licht zoetig en een beetje bessig en schuimt goed. Mijn haar voelt, ondanks dat de shampoo heel verzorgend lijkt, heel schoon aan en lijkt ook goed schoon te blijven.


Conditioner €6,40
Ik kan echt niet zonder conditioner, anders is mijn haar een klote berg klitten. Bij deze shampoo valt het op zich mee, mijn haar is redelijk ontklit maar toch vind ik het fijn om er een conditioner na te gebruiken. Deze conditioner repareert je haarstructuur zodanig dat het tot ruim 80% minder afbreekt. Net als in de rest van de lijn vind je in de conditioner Monoi-olie, een ingrediënt dat bekend staat om de herstellende eigenschappen en de van nature aanwezige proteïnen. De conditioner ruikt hetzelfde als de shampoo en is qua structuur een beetje dikker, gewoon fijn in gebruik en lekker zacht.


De combinatie van de twee producten vind ik erg fijn, maar de shampoo springt er voor mij uit omdat die echt extreem zacht is in vergelijking met andere shampoos. Mijn haar voelt heel erg zacht aan, of het echt minder breekt durf ik niet goed te zeggen, ik heb wel het idee dat het wat steviger is. Het nadeel vind ik dat mijn haar enorm gaat pluizen door deze producten, dat weegt echter voor mij niet op tegen het verzorgende effect. Pluis ga ik zelf altijd tegen door een klein beetje haarlak op mijn borstel te spuiten en dan mijn haar door te kammen. Je vind de producten van Guhl uit deze en de andere lijnen gewoon bij de drogist.

ps. doe jij al mee met mijn winactie?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!