Beauty | No7 Lipsticks

zondag 23 oktober 2016


Pas dit jaar probeerde ik voor het eerst iets van No7, een foundation, die beviel geweldig en ook de nieuwe foundation die ik onlangs nog testte gebruik ik vrijwel dagelijks. Vandaag laat ik jullie twee lipsticks van dit fijne en betaalbare merk zien; de "Moisture Drench Lipstick" in de kleur "Cranberry Kiss" en de "Stay Perfect Lipstick" in "Hot Copper".


Links "Moisture Drench" "Cranberry Kiss" en rechts "Stay Perfect" "Hot Copper".

No7 weet hoe belangrijk het is om de juiste kleur lipstick te dragen maar ook hoe moeilijk het soms is om die kleur te vinden. Ze ontwikkelden hierom de Match Made Lipstick Service. Met deze service meten ze (bij Boots) je huidskleur, gebaseerd hierop krijg je een advies voor verschillende lipkleuren die goed bij jou passen, dit is ook weer gekoppeld aan de juiste kleur foundation.


"Hot Copper" en "Cranberry Kiss". Bij het swatchen is de intense pigmentatie meteen opvallend, voor deze twee strepen heb ik echt over mijn huid heen "geaaid", zulke intense kleuren!


"Stay Perfect" in "Hot Copper".
De Stay Perfect Lipstick belooft een goede dekking en een zachte/matte finish. De belangrijkste eigenschap is dat de kleur goed en lang (zo'n 6 uur) blijft zitten. De lipstick zou comfortabel aanvoelen en makkelijk aan te brengen zijn. Door de aanwezigheid van glycerine en vitamine B in de ingrediënten drogen je lippen niet uit. Hij is verkrijgbaar in 14 kleuren en kost €12,95.

De kleur zelf vind ik niks voor mij maar de lipstick voelt zeer zacht aan en was amper weg te krijgen. Ik ben zeker benieuwd naar andere kleuren van deze lipstick, zelfs mijn MAC blijft niet zo lang zitten met eten en drinken.


"Moisture Drench" in Cranberry Kiss.
Moisture Drench heeft een medium dekking en een zijdezachte finish. De belangrijkste eigenschap is het hydraterende effect. No7 belooft je lippen wel 12 uur zacht te houden door middel van shea boter, rozenbottelolie, vitamine B, E, en hyaluronzuur. Hij is verkrijgbaar in 26 kleuren en kost €12,95.

De kleur past prima bij mijn houd maar is ook niet echt mijn smaak (ik ben moeilijk met lipsticks). Qua dekking vind ik 'm niet onder doen voor de andere, gewoon goed, niks medium. De finish is extreem zacht en boterig en geeft een heel comfortabel gevoel. Mijn lippen voelen inderdaad heel zacht aan, de lipstick blijft wel wat minder lang goed maar het fijne gevoel maakt dat voor mij helemaal goed.


Zoals ik eigenlijk al wel verwachtte heeft No7 mij ook met de lipsticks niet teleurgesteld, ongeacht of het je kleur is vind ik het beide prettige lipsticks in gebruik voor een mooie prijs. Ze zijn verkrijgbaar bij de verschillende filialen van Boots, het No7 Match Made Device (om je ideale lipkleur te vinden) vind je bij Boots Beethoven in Amsterdam, Boots Schijndel en Boots Velp.

2 opmerkingen:

  1. De eerste kleur is niet echt mijn ding, de roze kleur is wel mooi! :-) De prijs valt ook ontzettend goed mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind beide kleuren erg mooi. Ik heb laatst nog een hele zoektocht gehad naar oranje. Het pigment ziet er ook prima uit.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!