Beauty | Bloemen Lipstain

dinsdag 11 oktober 2016


Jullie hebben ze misschien al voorbij zien komen op social media; deze mooie lippenbalsems met een bloem er in. Ik dacht tenminste dat het lippenbalsems waren maar dat bleek anders te zijn.. Ze zijn op diverse (Chinese) webshops verkrijgbaar in verschillende varianten, die van mij komen van AliExpress.


Qua ingrediënten kan ik jullie weinig vertellen. De beschrijving op Ali was zeer minimaal en ik kocht ze eigenlijk vooral omdat ze me zo leuk leken voor op een foto. Qua verzorging verwachtte ik dan ook heel weinig, en van de Chinese ingrediëntenlijst werd ik niet echt wijzer.



De mooie gouden lipsticks zitten in een rode huls, met spiegeltje. Redelijk nutteloos dacht ik, er van uitgaande dat het lippenbalsems waren. Ik had de balsem dik aangebracht om te testen, toen ik een uur laten voorbij een spiegel liep keek ik ineens gek op..


Mijn lippen zijn roze! De balsems laten alle drie dezelfde kleur achter; een redelijk felle roze tint die een stain achter laat op je lippen. De kleur trekt dus echt in je lippen, er blijft geen laagje achter en hij veegt niet uit. Ik vind het eigenlijk wel mooi, de kleur is op te bouwen tot een felle tint maar ook te gebruiken voor een subtiele roze gloed, dat laatste vind ik het mooiste.


Even een flinke verrassing dus, leuk! Qua verzorging vallen de balsems me ook enorm mee, ze voelen zacht aan bij het aanbrengen maar hebben verder niet echt een geweldig verzorgend effect. Leuk product om te gebruiken, ze zien er prachtig uit en het effect is lekker subtiel en ideaal voor dagelijks gebruik. Zoals ik al vertelde zijn ze makkelijk te vinden op webshops als AliExpress en Light In The Box, als je daar zoekt op ¨flower lipstick¨ vind je ze direct:).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!