Food | REPOST: Hands Off My Chocolate Melting Milk

donderdag 6 oktober 2016


Sinds een jaar of twee schrijf ik naast over beauty ook over eten, gewoon omdat ik dat leuk vind natuurlijk. Dat er nu regelmatig pakketjes met heerlijke dingen worden bezorgd is natuurlijk helemaal niet vervelend! Voor het artikel van vandaag probeerde ik de melkchocolade van Hands Off My Chocolate, de naam is in ieder geval geweldig!


Deze chocoladereep bestaat voor 35% cacao en net als bij Tony's, mijn favoriete merk, krijgen de boeren eerlijk betaald voor hun producten en is er geen sprake van slechte werkomstandigheden. Omdat mensen volgens de makers al de hele dag bezig zijn met delen is deze reep écht een momentje voor jezelf en hoef je 'm lekker niet te delen.


Bedenkers Kitty en Thomas wilden de lekkerste chocoladereep maken die er te krijgen was en zeiden beiden hun baan op om dit te bereiken. De leuke rondjes in de reep zijn bewust gekozen; deze passen beter bij de vorm van je mond dan blokjes en de reep kun je hierdoor makkelijker breken. Dat er op ieder rondje het woord "mine" geschreven is vind ik uiteraard een groot pluspunt, nu heb ik tenminste een goede reden om mijn chocolaatjes niet af te staan.


Jeetje, dit is lekker! Ik vond het lastig om een smaak te omschrijven, het smaakt natuurlijk naar chocolade maar wel echt anders dan andere chocolade. De smaak doet mij nog het meeste denken aan een combi tussen Tony's en die pastilles van Droste. Erg lekker in ieder geval en de reep is in één keer opgegaan, ik heb een klein stukje afgestaan. Je vind Hands Off voor €1,89 bij onder andere Jumbo!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!