Body | Unboxing Healthbox ¨Me Time¨

dinsdag 18 oktober 2016


Deze maand kwam er weer een ontzettend leuke Healthbox binnen. Dit was geloof ik de vierde die ik ontving en de vorige boxen bevielen allemaal super. Ook deze keer was de inhoud weer veelbelovend en laat ik ´m jullie graag zien! 


Vaseline Aloe Soothe Bodylotion Spray €6,89
Deze makkelijke spray bodylotion testte ik in het verleden al eens. Ik vind ´m erg fijn alleen een nadeel is dat je naar mijn mening veel spray verspilt. De volledige review kunnen jullie hier lezen.


Verival Muesli Noten €4,32
Ook met de biologische muesli van Verival ben ik al bekend. Deze variant met noten en abrikoos is erg lekker, een van mijn favorieten zelfs! Je vind de varianten van Verival onder andere bij Jumbo en voornamelijk de smaken met fruit zijn echte aanraders.


Miracle Clay Facial Bamboo Sheet Mask €2,49
De Earth Kiss gezichtsmaskers is een nieuwe range van het bekende Montagne Jeunesse. De maskers zijn dierproefvrij en volledig natuurlijk. Als hoofdingrediënt vind je in het masker het mineraal Shilajit, dit zit vol bijzondere eigenschappen en wordt veel gebruikt in de Ayurvedische geneeskunde. Ik ben erg benieuwd naar deze maskers, mochten jullie het leuk vinden om een review te zien, laat het dan vooral weten. De maskers zijn te koop bij Holland & Barret, wat eerder De Tuinen heette.


Orthica Vitamine D-50 €14,65
En zoals elke box weer een potje vitaminen. Ik kom inmiddels om in de vitaminen maar ik vind het toch interessant om te kijken of het nieuwe potje wat toe kan voegen aan mijn dagelijkse dosis pilletjes. Vitamine D speelt een grote rol bij het gezond houden van je botten en tanden en zorgt voor een goede weerstand. Normaliter haal je Vitamine D uit zonlicht dus zeker in de winter kan dit een fijne aanvulling op je voeding zijn.


Erica Zilver Deo Lente Fris €6,95
Deze deo belooft frisse oksels zonder irritatie, de combinatie van zilver en natuurlijke mineralen vermindert transpiratie en vieze geurtjes zonder de poriën af te sluiten. Ik ben qua deodorant extreem merkvast maar mijn interesse is wel gewekt, ik ga ´m gewoon gebruiken en mocht het heel bijzonder zijn dan gaan jullie het horen.


Biteswelove Bite no51 Choco Raisin €4,95 per 4
Bites We Love biedt boxen aan met daarin verschillende verantwoorde tussendoortjes. Dit zakje was een mix van amandelen, rozijnen en pure chocolade en ik vond ´m geweldig. Ik ben fan van amandelen en rozijnen maar hou totaal niet van pure chocolade. Echter was de pure chocolade in combinatie met de amandelen en rozijnen ontzettend lekker.

Aspire Health Drink Mango
Onlangs schreef ik al een review over Aspire, dat viel toen een klein beetje tegen maar ik gaf wel aan dat als ik een betere smaak zou vinden ik het nog een kansje zou geven. De smaak met mango wekt zeker mijn interesse dus ik ga jullie nog laten weten of mijn mening bijgeschaafd is.


Eat Natural Coffee & Chocolate €1,49
Ook met de repen van Eat Natural ben ik goed bekend, vooral de variant met yoghurt vind ik goddelijk. Deze variant met koffie is niet mijn persoonlijke favoriet maar wel een flink vullende reep met veel smaak.

IDC Showergel Aloë Vera €3,95 fullsize
Van deze douchegel zat er een testformaatje in de box, ideaal voor op vakantie. De douchegel belooft de verzorgen en te hydrateren én een optimaal ¨wake up moment¨.


Al met al echt een toffe box waarvan ik elk afzonderlijk product gewoon heel leuk vind. De box is nog te bestellen voor €24,95 bij Healthbox, je zit dan niet aan een abonnement vast.

1 opmerking:

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!