Hair | Batiste Oriental Droogshampoo

donderdag 13 oktober 2016


Deze Oosterse variant van de populaire droogshampoo van Batiste was al eens verkrijgbaar als limited edition en is vanaf nu opgenomen in het vaste assortiment. Ik ben sowieso al groot fan van Batiste en kreeg vorige week een leuk pakketje binnen met een Aziatisch tintje. Ik laat jullie graag even zien hoe deze variant bevallen is want, ik kende ´m nog niet.


Batiste belooft ons met deze variant fruitige aroma's en volumineus haar. De geur is warm en trendy met appel, grapefruit en wilde bessen. Ook ruik je een toefje jasmijn, kokos, sandelhout en cederhout, klinkt als een heerlijke Oosterse combinatie met een kruidig tintje. Over de kwaliteit van Batiste kan ik doorgaans kort zijn: het werkt altijd prima, toch merk ik soms wel wat verschillen tussen de varianten en niet alleen qua geur.


De verpakking is helemaal mijn smaak, mooie Oosterse illustratie met bloemen, vogels en zachte kleuren, prachtig. De geur vind ik niet heel aanwezig, ik had er eerlijk gezegd wat meer van verwacht. Ik ruik subtiel een licht zoete geur die zeker niet onsmakelijk is, ik had ´m alleen wat meer verwacht. Qua schoonmaken doet het product prima zijn werk, qua volume merk ik zeker wat verschil ten opzichte van andere varianten.


Op de verpakking na geen favoriet maar wel een prima droogshampoo die prima ruikt en goed zijn werk doet. Ik hoop volgende keer op een écht aanwezige geur in combinatie met de fijne kwaliteit van Batiste. Wat mij betreft niet onmisbaar maar wel een leuke toevoeging aan het vaste assortiment. Je vind ´m vanaf heden bij Etos en Douglas voor €4,89.

3 opmerkingen:

  1. Ik heb hem ook maar nog niet goed getest. Ik hoorde van iemand dat bij donker harigen een witte waas achterbleef... oeps

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik moet eerlijk bekennen dat ik nog nooit een droogshampoo heb gebruikt. Ben er nu wel benieuwd naar

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ben ik blij dat deze nu in het assortiment zit! Ik wou hem namelijk al langer proberen, maar ben hem nog nergens tegen gekomen! :-) Mijn favoriete droogshampoo is de Tropical variant van Batiste! :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!