Food | Kitkat Chunky Cookie Dough

maandag 24 oktober 2016


Voor mijn blog krijg ik zat dingen binnen om te testen maar ook als ik zelf in de winkel ben hou ik mijn ogen open. Afgelopen week stuitte ik op een pareltje bij Kruidvat; een Kitkat Chunky Cookie Dough. Dat klinkt natuurlijk als de hemel en ik vraag me af waarom ik hier nog niks over gehoord heb. Ik nam er een (oké, een paar) mee naar huis onder het mom van ¨dit is leuk voor mijn blog¨.


Een rondje Google leert mij dat deze reep sinds augustus dit jaar verkrijgbaar is en dat de vulling dus deels wafel en deels koekjesdeeg is. Ik ben groot fan van Ben & Jerry´s Cookie Dough en hoopte in deze Kitkat daar iets van terug te vinden.


De vulling iets iets anders dan verwacht, ik had iets met klontjes koekdeeg verwacht of iets met een bite maar het geheel is een beetje gekkig en lijkt op een soort romige smurrie. Ik kan het niet echt uitleggen, de substantie is een beetje vreemd en doet mij nog het meest denken aan zacht geworden deeg.


De reep valt door mijn extreem hoge verwachtingen een klein beetje tegen, maar is wel lekker. Je proeft zeker wel koekjesdeeg, heel lekker, alleen het had van mij wel wat krokanter gemogen. Lekker dus maar niet fantastisch en wat mij betreft had Kitkat hier meer uit kunnen halen. Wel het proberen waard en een leuke aanvulling op het assortiment, je vind ´m bij onder andere Albert Heijn en Kruidvat voor ongeveer €0,80 per stuk.

4 opmerkingen:

  1. Hey die ken ik ook nog niet! Ik ga mijn ogen eens openhouden bij de Kruidvat.. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, ik vind het wel goed klinken! Ik ga er eens naar op zoek bij Albert Heijn, bedankt voor de tip!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oehh, deze zou ik wel willen proeven!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hm die kende ik nog niet :o hij klinkt echt super lekker dus ik ga binnenkort eens even rond kijken bij AH of Kruidvat :D

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!