Body | Victoria´s Secret Amber Romance Fragrance Mist

woensdag 5 oktober 2016


 Eén keer eerder probeerde ik al een bodyspray van VS, een vrij zoete variant. Deze wat zwaardere variant kreeg ik van mijn zusje, een echte geur voor de herfst die ik met veel plezier uit probeerde.


Amber Romance is in vergelijking met de andere geuren van VS een stukje minder zoet, wat zwaarder en een stukje kruidiger. De geur is een sensuele combinatie van amber en crème anglaise. In de formule vind je aloë vera en kamille terug, dit maakt de spray kalmerend en verzorgend voor de huid. De geur is warm, verleidelijk maar toch ook verfrissend.


Volgens VS ziet je huid er na gebruik gezond uit en voelt deze zacht aan, dat zie ik in de praktijk niet heel erg terug maar dat is ook niet waarom ik dit product gebruik. Positief nieuws is dat VS inmiddels erg makkelijk verkrijgbaar is in Nederland, onder andere bij bol.com, John Beerens en natuurlijk de winkel op op Amsterdam Centraal.


De geur vind ik in het begin wat heftig en zwaar, hij vervliegt snel een beetje en dan blijft er een fijne, subtiele en licht kruidige geur achter. Ik vind het voornamelijk een geur voor de herfst die ook echt bij draagt aan het knusse gevoel wat je hoop te hebben inde herfst. Qua gebruik gaat ´ie lang mee denk ik, door de intense geur gebruik ik maar een klein beetje. Je vind ´m voor ongeveer €10, je krijgt daar 250ml voor.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!