Beauty | Sephora Wonderful Cushion Blush ¨Bubbly Syrup¨

vrijdag 14 oktober 2016


 Cushions/sponsjes lijken langzamerhand de beautywereld te veroveren. Na foundation met spons applicators kwam ik nu deze blusher met een sponsje tegen bij Sephora in Roemenië. Ik ben altijd groot fan geweest van poeder blushers maar was toch wel heel benieuwd naar het effect en het gebruiksgemak van deze tube.


Dit product is afkomstig uit Korea, als je het mij vraagt zijn zij altijd goed bij met beautytrends en komen er regelmatig innovatieve producten vanuit die kant. Sephora belooft een romige formule die door het sponsje makkelijk aan te brengen is en die je qua intensiteit goed op kan bouwen. De kleuren zijn sprekend en de textuur is fris en licht met als resultaat een gezonde blos en glow. Het kussentje is ook nog een te verwijderen en schoon te maken zodat je blusher hygiënisch blijft en bijvoorbeeld niet onder de foundation gaat zitten.


Als je in het tubetje knijpt, zie je de kleur langzaam verschijnen, je hebt niet snel te veel. Wel vond ik het lijken alsof de tube half leeg is, ik moest best flink drukken om er wat uit te krijgen.


Wat verder drukken geeft me deze hoeveelheid, genoeg om aan te brengen om mijn gezicht.


Zie hier de swatches, zoals je kunt zien is de blusher heel makkelijk op te bouwen qua intensiteit en is er inderdaad sprake van een mooie glans.


As you can see, een hele subtiele en natuurlijke gloed die echt natuurlijk oogt, ik weet natuurlijk dat mijn gezicht zonder blusher een stuk witter en ongezonder oogt;) De formule voelt prettig aan en smelt mooi samen met de huid, wel vind ik het effect met het sponsje niet subtiel genoeg, ik heb het hier dan ook met mijn vingers verder uitgeveegd. Als je van een flinke, heftige blusher houdt is het aanbrengen met het sponsje ideaal, zoals je kan zien bij de swatches krijg je dan een prachtig en intens effect.


Ik vind de blusher fijn in gebruik en het effect prachtig, ik hou van die subtiliteit. Wel zou ik volgende keer voor een andere kleur gaan, deze kleur komt erg dicht in de buurt van mijn eigen huidskleur, in combinatie met de subtiliteit valt ´ie daardoor soms een beetje weg. Ik vind ´m mooi en fijn dat wel, maar ik denk dat een andere kleur nog beter uit zou komen. Ik ben zelf erg benieuwd of er nog meer merken met dit soort blushers gaan komen, ik ben in ieder geval om. Je vind ´m voor voor ongeveer €15 bij Sephora, naast deze kleur zijn er nog 4 andere tinten.

1 opmerking:

  1. Je ziet inderdaad dat je flink moet drukken voor een product naar boven komt. Ik hou toch nog steeds het meest van poederproducten, al vind ik het resultaat van deze blush wel mooi! :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!