Nails | Alessandro Nagellak ¨Saharas Dream¨

vrijdag 7 oktober 2016


Om een reden die vrij weinig met gewone nagellak te maken heeft ben ik groot fan van Alessandro. Ik laat jullie vandaag een kleurtje zien waarvan de naam doet vermoeden dat het een zandkleur is, echter gaat het om een shiny, grijze kleur.


Ik ga tegenwoordig eens in de drie weken naar een Vietnamese nagelsalon hier in de buurt waar ze ook met Alessandro werken, ze werken daar met gellak en ik ontdekte zojuist dat deze kleur ook in gelvariant beschikbaar is. Qua nagellak hou ik het meest van nude, grijs of lichtroze tinten. De lak van Alessandro kende ik nog niet maar deze staat bekend om de uitstekende kwaliteit en het makkelijke kwastje. Een potje kost ongeveer €8 en is onder andere hier verkrijgbaar. In een salon kun je vragen om kleur 72 om dit kleurtje te krijgen.


De dekking vind ik medium maar het kwastje is erg prettig in gebruik. De lak droogt snel en blijft bijna een week zitten zonder te chippen, bovengemiddelde kwaliteit dus. De finish heeft een lichte shimmer, een beetje een zanderige gloed maar is toch echt grijs. Ik vind het een prachtige kleur die overal bij past en zowel bij lange als korte nagels mooi kleurt.

ps. doe jij al mee met mijn winactie?

1 opmerking:

  1. De kleur is heel mooi. Ik heb zelf een beetje moeite met de finish. Of heb je geen topcoat gebruikt?

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!