Beauty | Opgemaakt September met o.a. heel veel Lush!

zondag 2 oktober 2016


Helemaal eerlijk is mijn titel niet; er zitten ook wat producten van augustus bij maar die heb ik even samengevoegd omdat het anders wel heel weinig was. Zoals eigenlijk elke maand zit er weer van van Lush tussen!


Lush Brazened Honey Gezichtsmasker €11,65
Dit is geloof ik het tweede potje was ik van dit masker en ik vind ´m ideaal. Hij is zacht, verfrissend en geeft mijn huid qua uitstraling en comfort een flinke boost. Sowieso een aanrader en de hele review kun je lezen door hier te klikken.


Dupe Mascara €1,95
Over deze fake mascara uit China schreef ik al eens een review en toen was ik heel tevreden. Onlangs was mijn mascara op en wilde ik deze pakken om in gebruik te nemen, echter wassie compleet uitgedroogd. Hij beviel al wel extreem goed voor een dupe en ik vermoed dus dat dit de instinker was;)

Lush 9 to 5 Reiniger €7,60
Dit was mijn tweede potje van deze reiniger en dat was niet voor niks. Deze reiniger met amandelmelk is simpel maar heel effectief, verzorgend en gewoon fijn in gebruik. Een klein flesje kost dus €7,60 maar dit keer ging ik voor een grote van €15,45, daar deed ik ongeveer een half jaar mee:) De complete review vind je hier.


Lush Angels On Bare Skin €9,90
Nou, bijna saai maar er ging weer een potje op hoor, zoals bijna elke maand. Angels on Bare Skin is een van mijn absolute favorieten door de superfijne werking en de heerlijke geur van lavendel. Mijn huid reageert hier heel goed op en ik heb weinig last van onzuiverheden, de complete review lees je hier.

The Body Shop Pink Grapefruit Showergel €5
Mijn lievelingsdouchegel. Normaal is deze wel wat duur maar ik kocht deze halve liter met een hele mooie aanbieding en heb er echt een halfjaar mee gedaan. Absolute aanrader door de heerlijke zoetfrisse geur, maar op zich vind ik het niet erg om nu even wat anders te gebruiken;)


Lush Ayesha Gezichtsmasker €11,65
Dit masker maakte ik in augustus op. Een lekker modderig masker wat een rustgevend effect geeft aan je huid, prima maskertje maar geen favoriet. De review kun je via deze link lezen.

Max Factor False Lash Effect Mascara €17,99
Mijn tweede alweer van deze mascara en ik heb ´m inmiddels opnieuw gekocht. Deze mascara doet echt wonderen voor mijn wimpers; ze lijken super dik, lang en gekruld en ik krijg hier regelmatig complimenten over. Flink aan de prijs maar echt een absolute aanrader.


Ik had niet heel veel opgemaakt maar wel weer leuke en fijne producten waarvan de Max Factor mascara en Angels on Bare Skin zeker het opnieuw kopen waard zijn! Kennen jullie een van deze producten?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!