Beauty | Tonymoly Banana Lip Balm

zondag 9 oktober 2016


 Vandaag laat ik jullie iets zien wat in ieder geval heel leuk is, dat gaan jullie ongetwijfeld met me eens zijn. Of deze lippenbalsem in bananenvorm ook goed werkt, probeerde ik natuurlijk uit. Mijn voorgaande ervaringen met het Aziatisch merk Tonymoly waren in elk geval heel positief!


In deze lippenbalsem vind je bananenextracten en bananenmelk, dit heeft een voedend effect p de lippen. Allemaal leuk en aardig natuurlijk maar de balsem ruikt én smaakt ook naar banaan. Naast banaan vind je in de ingrediënten ook nog kokosolie, dit zorgt er voor dat je lippen beschermt worden tegen uitdrogen en melkproteine om je droge lippen te hydrateren. De balsem belooft een subtiele glans, zonder vettig of nattig te blijven.


Volgens Tonymoly blijft deze balsem zelfs je lippen verzorgen als je eet, drinkt en praat, omdat het snel intrekt en ondertussen gewoon verder gaat met verzorgen. Ik ben erg tevreden maar heb ook wel een nadeeltje. De bananengeur is vrij zoet, duidelijk banaan maar niet te overheersend. Hij lijkt ook naar banaan te smaken maar omdat de geur zo aanwezig is, kan ik me dat ook inbeelden, met mijn neus dicht lijk ik het echter nog steeds te proeven. De balsem geeft inderdaad een mooie glans én trekt ontzettend snel in. Mijn lippen voelen zacht aan, drogen niet uit én ik hoef niet continu te smeren. Het enige nadeel vind ik het tubetje; je moet best wel flink knijpen om er wat uit te krijgen, ook toen de tube nog nieuw was. Qua werking heb ik geen nadelen ondervonden dus absolute aanrader. Je vind ´m onder andere bij Amazon en Sephora voor ongeveer €5.

1 opmerking:

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!