Body | Boots Keep It Sweet Mango Douchegel & Passion Fruit Bodyscrub

woensdag 12 oktober 2016


De zomer is inmiddels ontzettend voorbij en dat bevalt mij eerlijk gezegd niet zo goed. Nou blijf ik altijd zo lang mogelijk in de ontkenningsfase en zomerse producten in de badkamer werken daar prima bij. De afgelopen weken zeepte ik mijzelf lekker in met zoete, fruitige geuren en deed ik gewoon net alsof het nog hartje zomer was. Boots heeft namelijk de ¨Keep It Sweet¨ lijn met daarin onder andere producten met mango en producten met passievrucht, klinkt goed toch?


Mango Cheesecake Bath & Showergel €5,95
De combinatie van mango en cheesecake is natuurlijk super zomers én moet je haast wel vrolijk maken, ook als het buiten donker, koud en nat is. De geur is overduidelijk mango maar niet te zoet, het heeft een frisse noot, iets wat op citrus lijkt en is wat mij betreft heerlijk. De gek schuimt gewoon normaal, mag op zich wel wat meer en ruikt ook wat zepig. Het effect op de huid is niet heel verzorgend maar de geur maakt echt alles goed, heerlijk!


Passion Fruit Smoothie Shower Scrub €5,95
Scrubben vind ik op een of andere manier al meer bij de zomer horen, dan verzorg ik mijn lijf altijd net een beetje meer. Deze scrub heeft de exotische geur van passievrucht en maakt je huid lekker zacht. In de geur is passievrucht duidelijk aanwezig maar ook iets wat naar bessen ruikt, ik vind ´m echter veel en veel te zoet. Het had van mij wat frisser gemogen maar dat is uiteraard heel persoonlijk.


Qua werking vind ik de scrub fijn, heel fijn! Hij schuimt prima en heeft zowel grote als kleine scrubdeeltjes die lekker stevig zijn en je huid ontzettend zacht achterlaten. Fijn scrubje maar voor mij echt veel te zoet.


Prima producten waarbij de geur met mango mijn overduidelijke favoriet is. In deze lijn vind je ook nog producten met aardbei, naast scrub en douche/badschuim is er van elke variant ook nog een body cream. Boots gunt ons dat zomergevoel enorm, de producten zijn gewoon nog verkrijgbaar in de webshop.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!