Food | Win 5 x een diner voor 2 personen bij mijn favoriete restaurant! GESLOTEN

maandag 18 juli 2016


Bij hoge uitzondering een artikel met foto's vanaf mijn telefoon, maar het is voor een goed doel: je kunt via mijn Instagram namelijk 5x een diner voor 2 personen winnen bij Wagamama, al jaren één van mijn favoriete restaurants.


Ik kom al jaren bij Wagamama en vind het dan ook ontzettend leuk om te zien dat er steeds meer restaurants bij komen. Maandag 8 augustus wordt er een nieuw filiaal geopend aan de Witte de Withstraat in Rotterdam, 5, 6 en 7 augustus kun je in het restaurant proef eten en daar kan jij bij zijn! Ik vertel je eerst wat meer over Wagamama en laat je zien wat ik zojuist naar binnen heb gewerkt, onderaan het artikel kun je meer info vinden over de winactie.


Bij Wagamama eet je aan lange tafels waar je soms best wel dicht op elkaar zit, erg gezellig en ook uitnodigend om eens alleen te gaan eten. In het Japans betekent Wagamama "ondeugend kind" of "iemand die eigenwijs of vastberaden is", de restaurantketen laat zich inspireren door de snelle service in Japanse bars en de fantastische Aziatische keuken. Ik kom zelf graag bij Wagamama omdat je nergens zulk Aziatisch eten kunt eten én omdat ze geweldige huisgemaakte limonade hebben.


Vooraan de foto zie je "lollypop shrimps", dat zijn gekarameliseerde garnalen met limoen en absoluut één van mijn favorieten van de kaart. Daarna groenten met teriyaki saus en noodles met lamsvlees. Bij Wagamama deel ik vaak een hoofdgerecht en bestel ik er bijgerechten bij, zo kun je lekker veel van de kaart proberen!


Ik had nu ook eindelijk de kans om deze "steamed bun" met paddenstoelen en gepaneerde courgette te proberen; die was echt fenomenaal, een van de lekkerste dingen die ik ooit gegeten heb. Als toetje deelden we nog een enorme chocoladecake en gefrituurde banaan met gezouten karamel ijs. De prijzen variëren enorm per gerecht maar voor €15 kun je al prima eten, inmiddels zijn er 4 restaurants in Amsterdam en binnenkort dan 1 in Rotterdam, de exacte locaties vind je op de website van Wagamama.

Wat moet je doen om dat diner te winnen?
Op mijn Instagram vind je een foto van twee glazen lemonade, dezelfde als in dit artikel. Als je daar onder even reageert met een emoticon van een bakje noodles, te vinden bij de andere etens-emoticons, dan maak je automatisch kans. Als je wint mag je 5, 6 of 7 augustus samen met iemand anders lekker gaan eten (lunch of diner) in Rotterdam, de datum en de tijd mag je zelf kiezen:) Ik laat het je aanstaande zaterdag weten (23 juli) als je gewonnen hebt.

Het diner heb ik gekregen van Wagamama om inspiratie op te doen voor deze winactie en jullie mijn ervaring te vertellen. Mocht je mij al langer volgen dat weet je dat ik hier voor al groot fan was;) Bij deze wil ik ook Wagamama ontzettend bedanken voor het lekkere eten en de goede service!

1 opmerking:

  1. Ziet er lekker uit die steamed bun! En die noodles met lamsvlees, o god! Krijg er meteen honger van haha!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!