Body | Vichy Ideal Body Serum

zondag 10 juli 2016


Ik vind het altijd het leukste om producten te testen die ik nog niet ken. Nu ben ik uiteraard prima bekend met het principe "bodylotion" maar dit roze tubetje heeft een bijzondere textuur; een combi tussen een milk en een serum. Bij regelmatig gebruik draagt het product bij aan versteviging van de huid; ik hoop dan natuurlijk meteen dan mijn cellulite want minder zichtbaar wordt maar dat lijkt bijna een onmogelijke opgave.


De producten van Vichy zijn gebaseerd op het thermale bronwater uit Vichy, dit maakt de producten uitermate geschikt voor alle huidtypen, ook de meest gevoelige. De Ideal Body lijn bestaat uit een selectie producten die comfortabel zijn, je huid verstevigen en haar egaliseren. Ik las al eens dat de gezichtsverzorging uit deze lijn enorm aangeraden wordt voor huidjes die de eerste tekenen van veroudering beginnen te vertonen en was benieuwd wat dit bodyproduct met mijn lichaam zou doen. Nou is mijn lichaamshuid nog niet echt aan het verouderen maar de stevigheid is er op sommige plaatsen wel uit door het vele aankomen en weer afvallen.


De bijzondere textuur voelt een beetje gel-achtig aan, trekt zo snel in als een serum dat doet maar biedt de verzorging van een rijke milk. Het product belooft fris aan te voelen op de huid , zacht en bloemig te ruiken  en je lichaam super zacht te maken. De geur kan ik vast beamen, die is zowel fris als heel licht zoet en bloemig, erg lekker en precies subtiel genoeg.


Ik heb het product voornamelijk op mijn benen gebruikt en merk qua stevigheid geen extreem verschil om eerlijk te zijn. Het product voelt ontzettend prettig aan en mijn benen zien er mooi en verzorgt uit maar niet persé strakker. Ik moet daarbij wel de kanttekening plaatsen dat ieder huidtype natuurlijk anders is en dat het misschien beter werkt als je huid alle elasticiteit verloren is. Een fijn product dus maar voor mij niet persé verstevigend, het grootste voordeel vind ik zelf de zeer goede verzorging in combinatie met het snelle intrekken, ideaal voor de zomer:) Je vind Ideal Body Serum en vele andere producten van Vichy bij Viata, een online apotheek, voor 400 ml betaal je €19,96.

Dit product het ik toegestuurd gekregen van Viata om te testen, uiteraard heeft het verkrijgen van dit product mijn mening niet beïnvloedt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!