Body | Nuxe Aftersun

zaterdag 30 juli 2016


Ik ben druk in de weer geweest met zonnesmeersels de laatste tijd want ik had een flinke stapel om te testen en het mooie weer heeft lang op zich laten wachten. Eén van de producten was deze verfrissende aftersun van het Franse merk Nuxe.


In Franse apotheken is Nuxe het best verkopende merk van natuurlijke oorsprong. Het merk maakt graag gebruik van de kracht van planten maar wilt ook toegankelijk en betaalbaar zijn. Naast huidverzorging is ook plezier belangrijk en hebben de producten altijd een toefje parfum dat voor een heerlijke verleidelijke geur zorgt.


Deze aftersun is de gebruiken voor je gezicht en je lichaam, kalmeert de huid en verlengt je bruine kleurtje. Ik verbrand eigenlijk nooit echt maar oog soms wel wat rood na een dagje zon, aftersun is voor mij dan perfect omdat rode te kalmeren. Qua aftersun vind ik het dan ook een vereiste dat mijn rode gloed de volgende dag mooi bruin oogt en dat mijn huid niet uit droogt.


Voor een aftersun vind ik de substantie best romig, maar toch nog redelijk licht. De geur is in de verte een beetje zoet maar verder fris en neutraal. Het product smeert fijn, trekt lekker in en mijn rode gloed is inderdaad verdwenen de volgende dag. Ik vind het geen super bijzonder product, het doet wat er belooft wordt maar heeft verder voor mij geen speciale eigenschappen. Natuurlijk ben ik met het testen van al die after suns wel een beetje verwend en kritisch geworden, een lekker basic product is natuurlijk ook gewoon fijn. Je vind 'm online bij Viata, je betaald daar €14,22 voor 200ml.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!