Beauty | Lush Unboxing + Multi Review

dinsdag 19 juli 2016


 Dit is natuurlijk niet heel erg een unboxing, op de foto hier boven zie je al alles wat in mijn pakketje zat. Van twee producten vertel ik je mijn eerste indruk en over de andere drie kan ik je al wat meer vertellen, die probeerde ik namelijk al eerder óf horen tot mijn favoriete producten ever.


Ik bestelde de volgende 4 producten bij Lush:
- Feeling Younger €14,95
- Marilyn €13,95
- Veganese €7,45
- Fairly Traded Honey €12,95
Van Lush kreeg ik daar als extraatje Brazened Honey ter waard van €11,59 bij.


Feeling Younger
Feeling Younger is een prachtige skintint die het perfect doet als highlighter. Ik probeerde deze zo'n twee jaar geleden maar verwijderde het artikel omdat ik 'm absoluut niet meer aan mijn huidige eisen vond voldoen. Ik ga hard aan de slag met een nieuwe review maar kan je alvast vertellen dat dit romige product een prachtige, veelkleurige glans geeft.

Marilyn
Tja wat zal ik zeggen over Marilyn; dit is denk ik mijn vijfde potje en dat is absoluut niet voor niks. Mijn haar wordt hier een stukje lichter van, niet gelig en erg gezond, het is absoluut mijn favoriete, onmisbare haarmasker, een complete review kunnen jullie lezen via deze link.


Brazened Honey
Ik was heel erg blij om dit masker in mijn pakketje te vinden, echt een leuke verrassing. Ik scheef al eens een artikel over dit masker, die kun je hier lezen. Het masker geeft je huid een enorme boost, je voelt je fris, schoon en verzorgt, absolute aanrader!


Fairly Traded Honey
De basis van deze shampoo bevat volgens Lush zo'n 50% fair trade honing, een beetje een gekke uitspraak als je het mij vraagt. Hoe veel procent van de shampoo rekenen ze dan tot de basis, of bestaat de hele shampoo gewoon uit 50% honing? Anyway, de shampoo is enorm verzorgend en vochtinbrengend en bevat naast een berg honing ook een verrassende combinatie van bloemen voor een bijzondere geur. De geur zelf vind ik zeer matig, de combi van honing en bloemen is het niet echt voor mij, gelukkig is de geur tijdens het wassen niet heel erg aanwezig. Ik heb mijn haar nu één keer gewassen met deze shampoo en dat ging prima, hij schuimt lekker en mijn haar voelt prettig aan, wel lijkt het heel erg snel vet te worden. Van deze shampoo wil ik nog een uitgebreide review maken, die kunnen jullie ergens binnenkort dus verwachten:)

Veganese
Deze lichte conditioner verzacht je haar met zeewier en maakt het super glanzend, het voordeel van een lichte conditioner is dat je haar niet verzwaard wordt en dus niet sluik langs je gezicht gaat hangen. De geur vind ik neutraal en gewoon lekker. De substantie was even wennen want wel heel licht en dun voor een conditioner. Na afloop leek mijn haar prima verzorgd en goed doorkambaar, mijn eerste indruk is een basic maar prima conditioner maar ook van deze mogen jullie nog een uitgebreide review verwachten.


Al met al een fijn pakketje van Lush waarmee ik de zomer prima door ga komen! Ik ben eigenlijk anti online bestellen bij Lush omdat ik de verzendkosten uit principe zo veel vindt. Ze vragen namelijk altijd verzendkosten, ook al bestel je voor €100. Echter, nood breekt wet; mijn bff Marilyn is niet meer in de winkel te koop en alleen nog online. In dit geval heb ik me overigens al over die verzendkosten heen gezet door het gratis toegevoegde maskertje, good job Lush;)
Wat is jullie favoriete product van Lush?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!