Beauty | Santa Verde Aloë Vera Crème & Beauty Elixier

donderdag 28 juli 2016


Vandaag laat ik jullie twee producten zien van het deels biologische merk Santa Verde, bij Santa Verde voegen ze nooit water toe aan producten, zo bestaan je producten altijd voor 100% uit werkzame stoffen waaronder veel aloë vera. Aloë vera is namelijk het hoofdingrediënt bij alle producten van dit merk, dit maakt de producten super hydraterend én perfect tegen huidveroudering.


Aloe Vera Crème €26,75
Deze licht voedende crème stimuleert de celvernieuwing van je huid en herstelt de vochtbalans. Door een fijne cocktail van oliën wordt je huid verzorgt en beschermt, zonder dat de crème vettig aan voelt. De crème ruikt subtiel kruidig, fris en ontzettend aangenaam. Op de huid voelt de crème luchtig aan maar toch goed verzorgend, zeker in de zomermaanden vind ik een lichte crème altijd prettig. Mijn huid reageert goed op de crème en is niet te vettig of te droog.


Beauty Elixier €32,95
Ik vond dit een spannend product om te gebruiken omdat ik door mijn vettige huid absoluut geen voorstander ben van olie-achtige producten op mijn gezicht smeren. Het product is een mengsel van 100% biologisch gecertificeerde oliën en voedt daardoor de huid zeer intensief. De olie is voornamelijk geschikt voor de verslapte, rijpere huid en zowel los als gemengd met een crème te gebruiken. De olie voelt op de huid zeer verzorgend en prettig aan maar is voor mijn huidtype niet geschikt. Ik lijk na een week of twee gebruiken steeds meer onzuiverheden te krijgen en mijn huid voelt niet fris en schoon aan. Dit is ongetwijfeld een fantastisch product voor mensen met een droge huid maar gewoon niet passen bij mijn huidtype en wensen.


Dit was mijn eerste ervaring met Santa Verde en ondanks dat niet beide producten voor mij geschikt waren ben ik positief. Beide producten lijken van zeer hoge kwaliteit en hebben fijne ingrediënten (allemaal dierproefvrij). Het elixier geef ik aan iemand met een droge huid, de heerlijke crème ga ik zelf lekker gebruiken. Beide producten én vele andere van Santa Verde zijn verkrijgbaar bij Solobiomooi.

1 opmerking:

  1. Santa Verde lijkt me echt een ontzettend prettig merk. Het feit dat er uitgegaan wordt van pure ingrediënten spreekt me enorm aan.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!