Body | Massada Aftersun

dinsdag 12 juli 2016


Ondanks dat het de afgelopen weken gewoon rotweer was, heb ik toch een aantal zonneproducten weten te testen. Ik wilde ze toch graag voor de zomer geprobeerd hebben zodat jullie wat te kiezen hebben én gelukkig was het wel een paar dagen mooi weer én heb ik een vriend die zich altijd vergeet in te smeren; de ideale testsituatie voor aftersun dus. Ook is dit mijn eerste review ooit van Massada; een bijzonder Spaans huidverzorgingsmerk die sinds kort ook een holistische zonnelijn heeft.


Massada maakt in de ingrediënten veelvuldig gebruik van planten, bloemen, fruit en kruiden, dit is goed te ruiken aan de geur, maar daar vertel ik je later meer over. In deze aftersun vind je bijvoorbeeld onder andere calendula, rozenbottel en kamille. Door de grote hoeveelheid natuurlijke ingrediënten in de juiste combinatie en verhoudingen wordt je huid beschermt, gevoed en verzorgt. De aftersun is vrij van alcohol, synthetische parfums, kleurstoffen, parabenen en wordt snel opgenomen door de huid.  Ik wil het liefst nog heel veel schrijven over dit super bijzondere merk maar het moet wel leesbaar blijven én jullie willen vast graag weten of 'ie naast bijzonder ook fijn is.


De geur van de lotion is kruidig maar toch fris en echt éxtreem lekker, ik ben groot fan van dit soort geuren en wil het liefst de hele dag aan deze fles ruiken. Op mijn huid voelt de aftersun super fris aan, hij trekt snel in en de rode gloed is de volgende ochtend verdwenen. Ik heb deze ook een aantal keer geprobeerd na gebruik van de zonnebank en mijn huid kalmeerde daar enorm van en blijft mooi lang bruin. Dit is by far de fijnste zonnebrand die ik ooit getest heb, de prijs vond ik met €27,50 trouwens best meevallen, dat klinkt misschien stom maar naar aanleiding van de ingrediënten had ik veel en veel meer verwacht. Absolute aanrader dus en verkrijgbaar via www.smoothandco.nl

Het product in deze review heb ik ontvangen om te testen, dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

1 opmerking:

  1. Super fijn! Vooral dat ie snel intrekt vind ik belangrijk en zo'n lekker geurtje eraan is ook wel zo fijn :)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!