Hair | Batiste Droogshampoo Limited Editions 2016

woensdag 6 juli 2016


Het zomerse weer laat ons "een klein beetje" in de steek maar gelukkig zijn er zat leuke producten om een beetje zomergevoel mee te creëren. Batiste komt met twee bloemige limited editions deze zomer; "Eden" en "Bloom", zo heb je niet alleen een frisse coupe maar ruik je ook subtiel naar zomer.


Beide varianten zijn bloemig en zorgen voor het ultieme zomerse én vintage gevoel. "Eden" is de meest vrouwelijke variant van de twee en geïnspireerd op Engelse tuinen en vintage patronen. De geur is licht oriëntaals met toefjes meloen en kamperfoelie. "Bloom" heeft een trendy, donkere bloemenprint en is vrolijk, modern maar ook vintage. De geur is wat meer exotisch, bloemig en bevat orchidee en fresia. Naast een opfrisser geeft "Bloom" je ook net wat meer textuur in je haar.


"Eden" vind ik een vrij aanwezige, zoetige geur hebben, je ruikt ook echt de meloen, lekker! Bij het spuiten dacht ik eerst dat ik de geur té zou vinden maar eenmaal in je haar is het gewoon lekker fris en subtiel. Verder werkt het product, zoals altijd bij Batiste gewoon prima en zoals het hoort.


"Bloom" vind ik wat subtieler van geur en stukken minder zoet, iets meer bloemig ook. Het blijft toch echt lastig om geuren te omschrijven. Qua textuur lijk ik wel verschil te merken, deze variant maakt mijn haar wat stugger terwijl "Eden" het wat luchtiger en frisser hield.


Een favoriet kiezen vind ik heel erg lastig, het vleugje meloen bij "Eden" vind ik echt heel erg lekker maar ik denk dat alles bij elkaar "Bloom" mij toch net iets meer aan spreekt. Beide producten bevallen in elk geval prima en zijn wat mij betreft geslaagde limited editions! Je vind bij flessen vanaf 18 juli bij Kruidvat en nu al online via www.douglas.nl, ze kosten €4,89.
Welke lijkt jou de lekkerste?

1 opmerking:

  1. Eden! Leuk dat meningen zo verschillen. Ik vond de geur van Eden echt heel erg lekker. Beiden zijn ze erg leuk om te zien!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!