Hair | John Masters Organics Scalp Treatment voor dikker haar

zondag 24 mei 2015

Mijn haar en ik zijn constant in oorlog. Het doet niet wat ik wil, groeit niet en valt extreem uit.  Ook mijn hoofdhuid jeukt, prikt en vertoond kale plekken, één groot feest. Onlangs had ik het hier met iemand over en die raadde mij deze spray aan. Een spray die vanuit je hoofdhuid haargroei stimuleert en voornamelijk haaruitval tegen gaat. Klinkt als een wondermiddeltje toch?
Ik probeerde dit product de laatste weken trouw en laat jullie vandaag weten of het gewerkt heeft:)

Een combinatie van 17 biologische kruiden en essentiële oliën zorgen voor een goede conditie van de hoofdhuid wat weer doorwerkt op je haar. Zo stimuleert thijm je hoofdhuid en werkt arnica helend.

Ik heb de spray om de dag na het wassen aangebracht, ingewreven en in laten trekken, je spoelt 'm niet uit. De spray werkt het beste op schoon haar en maakt je haar niet vet.

 Allereerst complimenten voor de geur; een kruidige, thijm-achtige geur die niet te sterk is. In gebruik vind ik de spray weer wat minder. Dunne spray is lastig te verdelen over je hoofdhuid, een dikke substantie was makkelijk geweest maar dan kom je misschien weer in de knoei met ingrediënten.
De werking is eigenlijk precies zoals beloofd. Mijn hoofdhuid is minder geïrriteerd, ik heb meer volume en mijn haaruitval is flink verminderd Of mijn haar ook sneller groeit durf ik niet te zeggen. Qua werking dus een prima spray en ook het geld waard, in gebruik wat minder prettig door de substantie.

Je vind de spray hier voor €46. Ja, erg prijzig maar je doet er eeuwen mee en mocht je "gezegend" zijn met hetzelfde soort haar als ik dan snap je dit vast.
Wat is jouw wondermiddel voor je haar?

2 opmerkingen:

  1. Hmm, mss is dat iets voor mij, want bij stress wordt mijn hoofdhuid erg droog!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, hij is wel erg duur haha. Hij klinkt overigens wel erg fijn, maar ik denk dat ik 'm toch laat liggen :-P Mijn haar is niet zo'n onwijze ramp. Ik heb de laatste tijd wel wat meer last van haaruitval, maar dat komt en gaat een beetje bij mij, haha! Wel heeeel fijn dat dit voor jou zo goed werkt :D

    ♥♥♥

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!