Food | Bionina Lady Pink Grapefruit

maandag 4 mei 2015

Drinken blijft altijd een beetje een dingetje, bij mij dan. Ik wil veel drinken voor mijn huid en tegen de hoofdpijn, wil niet te veel frisdrank maar na 6 glazen water ben ik er ook wel een beetje klaar mee. Ik ben altijd op zoek naar alternatieven die lekkerder zijn dan water maar niet meteen een halve kilo suiker bevatten.
Bionina is een merk dat frisdranken maakt met biologische ingrediënten en zuiver mineraalwater. Er zijn geen kleurstoffen of conserveringsmiddelen toegevoegd en ook niet onbelangrijk; de verpakking is geweldig!
Grapefruit bevat van nature een bom aan vitamine C en anti-oxidanten en heeft een zacht-bittere smaak.

Je vind Bionina ook in de varianten bloedsinaasappel, granaatappel & cranberry en citroen maar grapefruit blijft toch mijn favoriet. Grapefruit is wel een smaak waar je van moet houden, deze is zeker wat zoeter dan andere grapefruit dranken. Het zijn wel grote blikken voor zo'n aanwezige smaak, ik vind 'm soms tot ongeveer 3/4 super lekker maar daarna word het net iets te veel, gezellig delen is dus een goede optie:) Een blikje kost ongeveer €2 en is de koop bij Ekoplaza, Marqt, Deen en verschillende lunchrooms.
Ik ga ondertussen even een nieuwe voorraad halen;)
Houden jullie van grapefruit?
Dit artikel bevat producten die ik gekregen heb ter review.

3 opmerkingen:

  1. Het klinkt erg lekker, ga ik eens proberen. Kun je dit vergelijken met vitaminewater? Ik neem aan dat het geen kleurstoffen of conserveringsmiddelen moet zijn?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks, ik heb het meteen aangepast in geen uiteraard;) In vitaminewater zit meer suiker en de ingrediënten zijn niet biologisch. Qua vitamineninhoud is het redelijk vergelijkbaar alleen bij Bionina zijn het meer vitaminen van nature en vitaminewater heeft toegevoegde vitaminen en mineralen. De oranje variant daarvan vind ik zo lekker!

      Verwijderen
  2. Klinkt erg lekker, heb er nog nooit van gehoord.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!