Beauty | Gosh Primer Plus+ Hydration

woensdag 6 mei 2015


Vorig jaar wist ik niet eens wat primer was, laat staan dat ik het gebruikte. Sinds ik dit goedje ontdekt heb, kan ik niet meer zonder! Ik gebruik stiekem bijna nooit dagcrème en "verzorgde" mijn huid dan altijd met de primer onder mijn foundation. Toen Gosh dus met een nieuwe primer kwam die ook écht verzorgd móest ik die natuurlijk proberen.

Deze primer bevat sneeuwalgen, dit schijnt dé nieuwe beautyhype te worden. Sneeuwalgen hebben heel veel goede eigenschappen maar het komt er zo'n beetje op neer dat ze huidveroudering zeer actief tegen gaan én beschermen tegen slechte invloeden van buitenaf. De primer vervaagt oneffenheden en kan zowel mét als zonder foundation gebruikt worden.


Ik vind de primer fijn in gebruik, hij voelt erg zacht aan op de huid en lijkt echt verzorgend. Zonder  foundation ben ik nog niet helemaal overtuigd, hij glimt in ieder geval niet. Met foundation vind ik het een topper, hij maakt je huid egaal en je foundation smeert makkelijk uit. Ik gebruik de primer wel erg ruim, hij trekt snel in en dat maakt het bij mijn foundation en huid lastig om een egale kleur te krijgen. Een beetje ruim gebruiken dus maar dan écht een aanrader:)
Je vind 'm bij het Kruidvat voor €16,99.
Wat is jouw favoriete primer?
Dit artikel bevat producten die ik gekregen heb ter review.

1 opmerking:

  1. Ook hier een bloedfanatieke primer fan. Ik ben nog in staat om een primer voor mijn primer te gebruiken. Ik ken deze van Gosh nog niet maar ben wel te spreken over hun anti aging primer. Niet omdat hij echt een anti aging werking heeft, maar omdat hij mijn foundation echt langer laat zitten

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!