Blog | Win een MAC-lipstick naar keuze!

donderdag 21 mei 2015


Lieve lezers!
Ondanks dat ik hard mijn best doe om iedere dag een artikel te plaatsen lukt dat soms niet. Verschillende bloggers schreven afgelopen weken al over het "moeten" bloggen. Ik heb besloten het iedere dag schrijven een beetje (niet helemaal) los te laten en plaats liever een dag niks dan overhaast een artikel te typen. Dit betekent natuurlijk niet nog maar 1 artikel per week. In principe komt er nog steeds iedere dag iets online, de ene week misschien 2 dagen niet, de andere week 1 dag niet en dan weer 3 weken iedere dag wat. Even kijken hoe het loopt met school, drukte en planning:)

Omdat mijn blog lekker hard groeit en ik gewoon heel erg blij ben met mijn lezers heb ik een hele gave winactie! Je kunt vanaf vandaag een MAC-lipstick naar keuze winnen!
Om het enigszins overzichtelijk te houden heb je keus uit de lipsticks van deze pagina.

Wat moet je doen om te kunnen winnen?
- Laat een reactie en een geldig mailadres achter
- Volg mijn blog op Bloglovin via deze link

Extra kansen:
- Volg mij op Instagram
- Volg mij op Facebook
- Volg mij op Twitter
- Deel het bericht en tag mij, mag via ieder kanaal, als ik het maar terug kan vinden:)

Overige voorwaarden:
- Je kiest een lipstick
- Als je wint, mag je een lipstick van deze pagina kiezen
- De winactie loopt tot 4 juni 2015, je kunt die dag tot 20:00 mee doen
- Ik mail de winnaar nog dezelfde avond, je hebt dan een week om te reageren, anders kies ik iemand anders
- Mocht het op welke manier dan ook misgaan met de post, ik ben niet aansprakelijk. Je krijgt van mij natuurlijk wel even een verzendbewijsje

Good luck iedereen!

33 opmerkingen:

  1. Wat een leuke winactie ! Ik doe heel graag mee, mijn email adres is: noella_95@hotmail.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat super tof! Ik heb nog maar 1 MAC lipstick in mijn bezit & ik ben nu al helemaal fan over deze lipsticks. Ik zou dan ook dolgraag een mooi nieuw kleurtje willen voor de zomer. Ik volg je op bloglovin, instagram, facebook en twitter. Ik ga hard duimen! Leuke winactie, Liefs mvds0906@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw! Superleuke winactie! Ik doe heel graag mee :)
    Dit kleurtje lijkt me super voor de zomer: https://www.douglas.nl/douglas/Make-up-Lippen-Lipstick-MAC-Lipstick_product_3000058874.html
    En mijn mailadres is: k.vdh@hotmail.be

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk, ik doe mee! Ik volg je al
    sheelaworld@hotmail.com :)
    heel eerlijk, ik heb nog nooit een lipstick gehad van mac, maar ik wil het zo graag :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gisteren was ik net te laat voor het kortingsfoutje van douglas, dus nog steeds geen mac lipstick! Dus ik waag een gokje mee! Ik volg je op bloglovin sabrina, instagram sabrinawtw en Twitter sabcom72. Ik heb de foto op ig gerepost.
    Enne, geen stress over het bloggen! Moet wel leuk blijven :)
    sabrina at denklicht.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gave winactie! Ik volgde je al op Bloglovin' en ben je nu ook gaan volgen op Facebook, Instagram en Twitter. Mijn mail is beautiliciousworld@live.nl. Ik had gister ook nog graag gebruik willen maken van de kortingscode/fout bij Douglas, maar helaas was ik nét te laat! Ik zou denk ik vooral Creme Cup of Lovelorn gaan, die staan al een hele tijd op mijn wishlist!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk, dat wil ik natuurlijk wel winnen! Ik volg je via Bloglovin, Twitter, Instagram en Facebook. Mijn e-mailadres is amanda_sturm@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ga het er ook eens op wagen, mits ik je toch al van in het begin volg! Mijn mailadres is info@essentialhonesty.be !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw wat een leuke actie!!! Ik doe zeker mee!! :)
    jorabakker@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik zou graag de russian red willen, heb alle stappen gedaan en volgde je overal al. Zou leuk zijn om dit voor mijn verjaardag te krijgen ben 2 juni jarig dus dit zou wel een leuk cadeautje zijn! Mocht ik winnen dan kan je mailen naar info@june-two.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een gave winactie! Ik doe graag mee. Ik volg je al via Bloglovin, Twitter, Instagram en nu ook via Facebook! Ik zou kiezen voor Relentlessy Red. Mijn mail is lotje_j@live.nl xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een leuke actie!! Ik doe mee hoor. Ik zal eens gaan nadenken over een kleur.
    mailadres: juliawaterreus@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke actie Mira! Ik doe graag mee, ik heb nog geen enkele MAC lippenstift in mijn bezit. Ai ai ai. Je kan het mailtje sturen dat ik gewonnen heb ;) naar sunshinecin@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hi Mira, ik volg je via Google en Bloglovin. Momenteel ben ik ook aan het denken om minder te gaan posten, en misschien ermee te stoppen. (maar dat wordt mij afgeraden, alle energie die je erin hebt gestopt...pfff) Afijn, ik doe graag mee, omdat ik bizar genoeg niets van MAC in huis heb.En ik zoek een lipstick die langer dan een kwartier blijft zitten... Dus ik zag Pro Longwear Lipcolour , kleur Perennial rose. Misschien is dat een goede voor mij ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke winactie! (Ik kom hier via je instagram nadat je een foto van mij had geliked ;)) en aangezien ik ooit heb gelezen dat de rode lippenstift Ruby Woo de beste rode lippenstift is, waag ik graag een kansje (ik heb zelfs een printscreen van het artikel waar dat in stond gemaakt, zodat ik de naam niet zou vergeten haha) m'n mail is squab85@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke winactie! Ik doe heel graag mee. Ik volg je al een hele tijd via bloglovin en ik heb ook je artikel geliked. Verder volg ik jou nu ook via jouw Facebookpagina. Ik zou absoluut gaan voor Please Me van Mac. Mijn e-adres: sanne.beautyblog@outlook.be. x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een gave winactie. Ik ben "per ongeluk" op je site terecht gekomen maar ben er hartstikke blij mee mee! Ben je natuurlijk meteen overal gaan volgen en ga dit bericht dan ook zometeen delen! Als ik mocht winnen dan zou ik graag de kleur "full Fuchsia" kiezen. Het zou overigens mijn allereerste real MAC lipstick worden dan. Kan ik eindelijk met de rest meepraten! ;-) mijn email: mandybosnails@gmail.com Lieve groetjes, ik ga vast beginnen met duimen! ;-) Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke actie! Ik maak graag kans (:
    Hiervoor heb volg ik je extra op facebook en twitter.
    Liefs! X
    Jolijndoelman@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Fantastische winactie! Ik voglde je al op Twitter en Bloglovin en nu ook op Instagram en Facebook! Ik heb ook nog getweet en heb je getagd! Ik zou heel graag nog Angel of Please me willen :-)
    info@lesjolies.be

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Super leuke winactie! Ik wil al heel lang een lipstick van MAC dus misschien is dit mijn kans hihi. Ik zou heel graag de kleur faux of please me willen! Mailadres: daphnekissy@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Super leuke winactie! Ik wil al heel lang een lipstick van MAC dus misschien is dit mijn kans hihi. Ik zou heel graag de kleur faux of please me willen! Mailadres: daphnekissy@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een enorm toffe winactie! Als ik zou winnen, zou ik de kleur Mehr kiezen. Een super mooie nude die ik gewoon altijd kan dragen. :) Mijn e-mailadres is trouwens mja_vd_boogaard@hotmail.com, en op Twitter en Instagram heet ik @mirtevdboogaard.
    Nu maar duimen!

    Liefs ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wauw! Super leuk zeg! Ik heb nog steeds (ja ik weet het!!!) geen mac lipstick in mijn beauty collecitie :( Ik zou dan voor een lichtroze of nude lipstick gaan. <3 duimen maar! email is info@beauty-unboxing.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wauw wat leuk zeg. Natuurlijk doe ik mee. Mijn keuze valt eigenlijk op de Miley Viva Glam. Dat lijkt mij een lekkere felle kleur

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Mijn keuze: https://www.douglas.nl/douglas/product_648954.html, Asian flower. Al is kiezen eigenlijk niet te doen. Teveel mooie kleuren.
    sepia [at] home . nl

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Geweldige winactie ik doe graag mee. Ik ga voor de kleur plumful, een kleur waar ik nog niks over gehoord heb deze tijd, lijkt mij prachtig om te winnen.

    https://www.douglas.nl/douglas/Make-up-Lippen-Lipstick-MAC-Lipstick-Plumful-%2528lustre%2529_product_125019.html?sourceRef=GOL8REmzY&query=MAC%20lipstick%20plumful&searchSourceRef=GOL8REmzY&doSearchSeo=TRUE&gsp=false )

    Ik heb alles gedaan :)
    mijn email: beautybyesmeex@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  29. ik doe mee!
    alles gedaan
    facebook en bloglovin; zoelouwerse
    twitter en instagram; zowiezo_
    zoe2308@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik doe heel graag mee. Mijn e-mailadres is info@tutje.nl
    Ik volgde je al op Instagram maar zal je nu ook gaan volgen op Bloglovin. Ik lees je artikelen altijd in de trein. Als de Wifi meewerkt, that is.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wauw wat spannend! Morgen is het al zover!
    Ik heb alle stappen gevolgd en ik volg je ook via social media!

    Via je instagram heb ik ook al gereageerd. Want wauw, wat lijkt het me super om zo'n mooie MAC lipstick te winnen!
    Ik zou gaan voor Pink Plaid of Velvet Teddy.
    Wat zijn jou favorieten?

    Mijn e-mail is: lieke.biemans@hotmail.com
    Ik ga heeeel hard duimen en wie weet mag ik geluk hebben!!

    Liefs, Lieke

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Syper leuk. Ik hou van MAC en de lipsticks zijn het geld zeker waard. Ik zou zelf graag velvet teddy willen halen. Prachtige dagelijkse kleur echt prachtig. Ik volg je op bloglovin, instagram, facebook en twitter alles onder mijn naam Cheyenne Jansen en op instagram cheyennejansen.
    Ik heb bericht gedeeld op twitter.

    Groetjes,

    Cheyenne
    funky_django@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!