Beauty | Oriflame Giordani Gold Eye Brow Gel

zaterdag 16 mei 2015


Oh wenkbrauwen, i don't like them. Mijn wenkbrauwen zijn dramatisch onstuimig, groeien veel te hard, ik ben een ramp met epileren en als kersje op de taart zit in mijn linker wenkbrauw een flinke kale plek. Mijn wenkbrauwen zijn eigenlijk nogal verwaarloosd, tijd voor verandering dus.


Soms teken ik ze bij met een poedertje maar over het algemeen worden ze gewoon genegeerd. Als je maar doet of ze niet bestaan, is er niks aan de hand;)
Toch ging ik aan het testen met de mooie nieuwe wenkbrauwgels van Oriflame.
Met dit product shape en kleur je je wenkbrauwen om ze vervolgens te fixen. De gel heeft een natuurlijk en mat effect. Ik probeerde Blonde en Brown.


Fijn borsteltje! Het pakt niet te veel product wat ik erg fijn vind. Ik ga liever een extra keer door mijn wenkbrauwen voor wat meer kleur dan meteen veel te veel kleur en een onnatuurlijk effect. Hier boven zie je de kleur Brown.


Blonde - Brown

Op de swatches zie je duidelijk verschil tussen de kleuren, Blonde heeft net een wat warme kleur en zal denk ik voor meer mensen geschikt zijn.
Ik had ook nog swatches op mijn wenkbrauwen gemaakt maar ik had een zware bad eyebrow day (of bad eyebrow life eerder) dus die vond ik zeer ongeschikt. Voor bovenstaande swatches moest ik flink smeren, zo overdreven is de kleur dus niet als je 'm normaal aanbrengt.


Fijn product! Lekker natuurlijk gezicht, makkelijk aan te brengen en de kleur kun je goed opbouwen naar jouw smaak. Ik vind Brown zelf het mooiste, Blonde is me net iets te oranje. Ze drogen prachtig mat op en blijven lang zitten, ontzettend fijn product.
Een klein nadeel voor mij persoonlijk; de gel hecht voornamelijk goed aan haartjes en wat minder aan huid. Poeder hecht wat beter aan de huid en met het gat in mijn wenkbrauw oogt dat wel wat mooier.
Ik zal dit product dan ook voornamelijk gebruiken naast mijn poeder voor het shapen en een klein beetje extra kleur. Als je geen gaten in je wenkbrauwen hebt is dit wel een absolute aanrader!
Je vind ze op www.oriflame.nl of bij een Oriflame adviseuse in jouw buurt.
 Wat is jouw ultieme wenkbrauw tip?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!