Beauty | Makeup Revolution Go! Palette

donderdag 14 mei 2015

Vandaag een simpele review van een merk dat ik al een hele tijd wilde proberen. Geen heel uitgebreid artikel maar wel wat uitleg en swatches:)
Ik ben nog steeds geen make-up talent, zeker niet met oogschaduw maar ik blijf stug oefenen hihi. Tips zijn uiteraard welkom;)

Het Go! Palette heeft alles wat je nodig hebt voor je dagelijkse make-up in één doosje.
Bronzer, blusher, highlighter én 6 tinten oogschaduw. Ik maak mijzelf vaak op in de trein, ideaal dus om alles in één doosje te hebben in plaats van een tas vol producten.

Kijk wat een snoepie! Heel verrassend vond ik de grootte van het palette. In de webshop leek 'ie een stuk kleiner maar hij heeft zeker het formaat van een flinke pancake (ik kon uiteraard alleen op etenswaren komen als vergelijking).

De vakjes zijn vrij groot wat erg handig is. Je hebt voldoende ruimte om met je kwast het product te "pakken", zowel bij de oogschaduw als bij de blush, highlighter en bronzer.
Nadeeltje vind ik persoonlijk dat er geen spiegeltje of applicator bij zit. Die bijgeleverde applicators zijn vaak niet veel soeps maar toch, een to go palette is eigenlijk niet compleet zonder kwastje. Het hele praktische to go gebeuren is voor mij ook een stuk minder als ik zelf nog kwasten mee moet nemen.

De swatches! Ik heb de foto nog iets bewerkt zodat je het beter kunt zien, ja echt. Eigenlijk alleen de 3 donkerste kleuren oogschaduw zijn goed te zien, de rest niet eens het noemen waard. Ik swatch bewust altijd in één keer voor een realistisch beeld. Ik kan wel laag na laag gebruiken voor de swatch maar dat doe je op gezicht ook niet in verband met fall-out.

Hmm, bummer. Ik was zo teleurgesteld door de swatches dat ik niet eens meer foto's heb gemaakt op mijn gezicht, het palette wordt dan ook vrijwel niet gebruikt. Heel jammer want ik hoorde zo veel positieve verhalen over Makeup Revolution. Misschien heb ik het net verkeerd getroffen, ik wil dan ook best nog een wat anders proberen van dit merk:)
In ieder geval wat mij betreft geen aanrader ondanks het prachtige doosje.
 Makeup Revolution is te koop bij www.makeupmusthaves.nl, dit palette kost nu €7,99.
 Heb jij betere ervaringen met dit merk of palette?

4 opmerkingen:

  1. Ik vond dit ook geen succes. Wat wel aanraders zijn, zijn de Flawless palettes van dit merk. Ik vreet mijn schoen op als jou dat niet zou bevallen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat jammer van het pigment! Ik vind het palette er leuk uitzien, maar ik zou hem echt niet kopen. Ik heb het Revolution Death By Chocolate palette, die kan ik je wel aanraden! Super pigment en leuke kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!