Beauty | Tasty Skincare Cactusvijg Olie

dinsdag 26 mei 2015

Gezichtsolie die zó puur natuur is dat je 'm in principe door de sla zou kunnen gooien, klinkt bijzonder toch? Deze olie heeft slechts één ingrediënt; koud geperste cactusvijg olie en schijnt wonderen te verrichten.

Cactusvijgolie schijnt, nu we argan olie allemaal wel kennen, het nieuwe wondermiddeltje te zijn. De perfecte formule voor anti-aging, littekens vervagen, hydratatie en nog veel meer.
Je kunt de olie gebruiken als serum onder je dag- of nachtcrème of plaatselijk op problematische plekjes zoals oudere huid of littekens.

Ik zou Mira niet zijn als ik niet eerst even geproefd had natuurlijk; het smaakt neutraal, gewoon olie-achtig. Verder heb ik de olie als serum gebruikt maar daar had ik vanwege mijn puistjes toch geen prettig gevoel bij, zit toch tussen je oren denk ik. Ik heb wat op mijn wallen gedept wat een erg prettig effect had en de zichtbare vermoeidheid verminderde. 
Voornamelijk heb ik de olie gebruikt op littekens op mijn gezicht en decolleté. Deze littekens heb ik al jaren en ze lijken niet te verminderen. Nu ik de olie zo'n 2 maanden gebruik lijken de littekens, zeker qua kleur, enorm te vervagen! Omdat ik echt alles geprobeerd hebt had ik dit totaal niet verwacht. Ik ben nu halverwege het flesje en ze zijn echt enorm minder. Weg gaan ze natuurlijk nooit maar als mijn flesje wonderolie op is zullen ze naar verwachting echt een stuk minder zichtbaar zijn.
Het anti-aging effect heeft zich ook bewezen trouwens; de huid rondom mijn decolleté is een stuk gezonder en strakker.

Je vind dit en andere producten van Tasty Skincare op www.solobiomooi.nl Voor 15ml cactusvijg olie betaal je €35,95.
Hoe pak jij oude littekens aan?

1 opmerking:

  1. Mss moet ik dit eens uitproberen op het litteken van mijn knie

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!