Food | Een nieuwe smaak Tony's Chocolonely!

maandag 18 mei 2015

Vanaf 11 mei ligt er weer een nieuwe smaak Tony's in de winkel; melkchocolade met rabarber en crumble. Deze zomerse reep is de tweede estafettereep van dit fair trade chocolademerk. Ieder half jaar komt er een nieuwe reep, aangepast op het seizoen die het stokje na 6 maanden dan weer door geeft. In mijn geval betekent dat iedere 6 maanden verplicht een nieuwe reep proeven, heel vervelend.

Ik zat vol verwachting op de nieuwe estafettereep te wachten en hoopte op een melk reep. Puur vind ik wat minder en wit is ook geen favoriet, toen het melk met rabarber bleek te zijn was ik helemaal blij, i love rabarber en was zeer benieuwd naar deze combinatie!

Ik vind 'm jummie maar iets minder dan verwacht. Je proeft melkchocolade met wat crunch er doorheen en op de achtergrond echt wel dat zuur van de rabarber. Af en toe proef je wel echt de rabarbersmaak maar ik vind het jammer dat het zuurt overheerst. Lekker reepje dus maar met iets meer rabarbersmaak was 'ie voor mij perfect geweest. Noga is nog steeds favoriet dus;)
Mocht je 'm willen proberen; je vind 'm de komende maanden bij Albert Heijn voor €2,65.
Wat is jouw favoriete Tony's?

3 opmerkingen:

  1. Jammer dat het niet je favoriet is

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb 'm ook gekocht. Ik vind 'm lekker maar proef niks van de rabarber... Ik ben zelf dol op de pure smaken. En het wordt tijd voor een witte reep :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!