Beauty | Soley Hrein Reinigende Lotion

dinsdag 12 mei 2015


Sommige producten heb nét dat beetje extra. Met een simpele verpakking en een lekkere geur maak je mij sowieso al bij. Als er dan ook nog een prachtige gedachte achter een merk blijkt te zitten dan ben ik om. Vandaag laat ik jullie een reiniger zien van het bijzondere IJslandse merk Soley Organics. De naam zegt het al, dit product is helemaal biologisch, jeej!

Ik wilde graag iets vertellen over Soley maar vond het lastig om mijn enthousiasme en gevoel bij dit merk te verwoorden. Heel onverantwoord heb ik dus het stukje van SoloBioMooi over het merk gekopieerd:
IJsland. Misschien wel hét land waar je je nietig voelt. Het land van rauwe power en prachtige vergezichten. Het land van pure natuur, bijzondere kruiden en prachtige mensen. En IJsland is het land van Soley Organics. De combinatie van dit alles heeft geresulteerd in een hele bijzondere lijn biologische huidverzorging, boordevol werkzame stoffen die je niet vind bij andere merken. Logisch dat SoloBioMooi helemaal weg is van Soley. Vandaar ook dat we de gehele lijn van Soley Organics voeren. Maar pas op: probeer het één keer, en je bent verkocht :-)
Mooi hè, ze omschrijven mijn gevoel perfect! Een rauw, puur en prachtig merk met bijzondere producten. Ik wil altijd een keer naar IJsland en nu nog meer hihi.
 

Hrein is een milde reiniger voor je huid, je kunt er prima je make-up mee verwijderen maar ook gewoon stof en vuil aan het einde van de dag als je geen make-up hebt gedragen. De romige lotion zit vol anti-oxidanten die je huid een jeugdige gloed geven. De speciale combinatie van kruiden kalmeert en voedt je huid en zorgt voor een schoon en zacht gevoel.

Je gebruikt het product door een pompje, eventueel twee aan de brengen op je gezicht en voorzichtig in te masseren. Hierna verwijder je de lotion met lauwwarm water, even afdrogen en klaar! Je kunt je huid hier na nog verzorgen met een tonic en moisturizer, of ik dat nodig vind lees je hier onder.


Dat ik dit product erg fijn vind was geloof ik al een beetje duidelijk. Ik vind allereerst de geur heel erg lekker, hij is kruidig maar niet té. De substantie voelt fijn aan en één pompje is meer dan voldoende. Wat ik niet verwacht had was dat mijn (enorme laag) make-up na 1 pompje er vrijwel af was, hij reinigt écht goed dus!
Nu is deze lotion zeer geschikt voor droge en gevoelige huid en heb ik een wat vette huid. Ik vind het dus fijn om hier na nog een tonic te gebruiken en een hele milde crème te smeren. Een moisturizer is voor mijn gevoel bij mijn huid niet echt nodig omdat de reiniger zelf al goed voedt, dit verschilt natuurlijk per huid.

Wat mij betreft een absolute aanrader en een product dat ik met heel veel plezier op ga maken.
Op de webshop www.solobiomooi.nl vind je Hrein en de andere mooie producten van Soley. Hrein kost €30 per fles, niet heel goedkoop maar wel lekker, biologisch én zuinig in gebruik.
Wat is jouw favoriete reiniger?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!