Life | Anatomicals Oi! You Trobhead Headache Relief Balm

vrijdag 8 mei 2015

Hoofdpijn, migraine en steken achter mijn ogen, helaas heb ik daar iets te vaak mee te maken en ben ik niet de enige. Omdat er periodes zijn waarin ik dagelijks pijn heb probeer ik een beetje te minderen met pillen. Ik weet inmiddels wel wat ik op bepaalde momenten nodig heb en er zijn zeker momenten dat ik wellicht iets kan smeren in plaats van slikken.
Ik probeerde daarom dit leuke blikje uit; Oi! You Throbhead van Anatomicals.

Zoals gewoonlijk bij Anatomicals is de verpakking weer hilarisch. Je koopt volgens hen namelijk geen balsem tegen hoofdpijn maar een Indiase masseur op zakformaat hihi.
De ingrediënten zijn helemaal natuurlijk, vind onder andere eucalyptus olie in de lijst, dit staat bekend als hulpstof tegen migraine. Het product is heel zuinig in gebruik, je masseert  met je vingers gewoon een klein beetje op je slapen en eventueel op andere gevoelige plekken. Je voelt het meteen tintelen en na een minuut of 5 begint het te werken.

Qua gevoel op mijn huid en geur doet dit product mij toch het meeste aan tijgerbalsem denken. Sterk maar wel lekker. Voor heftige migraine is dit geen optie maar voor beginnende of wat lichtere hoofdpijn is het een goede vervanging van paracetamol. Ik zal deze wel voornamelijk thuis gebruiken want smeer liever niet over mijn make-up heen hihi. Wat ook mee speelt is dat ik buitenshuis sneller bang ben dat mijn hoofdpijn overgaat naar migraine, ik speel dan eerder op safe en neem een pilletje.

Mocht je 'm willen proberen; ik kocht 'm bij Urban Outfitters voor €6,50.
Hoe bestrijd jij je hoofdpijn?

2 opmerkingen:

  1. Ik heb deze ook en ben er super tevreden over!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb ook diverse sticks geprobeerd, maar niets helpt bij mij. Maar mijn hoofdpijn komt bij mij uit mijn nek. Spierknopen, ook in mijn rug... blijft tobben en zware pijnstillers.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!