Beauty | Yves Rocher Glossy Lip Pen

zaterdag 9 mei 2015

Lippotloden kennen we inmiddels allemaal wel. Bijna ieder merk heeft wel een aantal kleuren in het assortiment en ook Yves Rocher komt met een verzorgend lippotlood in 6 kleuren.
Nou ben ik trouw aanhanger van de originele chubby sticks maar vind ik het toch altijd leuk om vergelijkbare producten te proberen. Ik kreeg 3 kleurtjes die ik zelf nooit uitgezocht zou hebben maar dat neemt niet weg dat ik iets kan vertellen over mijn ervaring met dit product.

Yves Rocher belooft dat de sticks opvallend gekleurd worden en snel gehydrateerd door de formule die direct opgenomen wordt door je lippen. Handigheidje aan de potloden is dat je ze uit kunt draaien en dus niet hoeft te slijpen. Vind ik zelf altijd erg praktisch, met slijpen verspil je ook best veel product en dat vind ik vaak zonde.

De verpakkingen vind ik top, lekker simpel. What you see is what you get; de kleur van de verpakking is ook echt exact de kleur van de stick, dat zie je wel eens anders.

Tangerine Intense - Beige Nacré - Sable Doré

De armswatches verbazen mij een beetje. Ik vind de kleuren nou niet echt opvallen en intens, zeker de twee rechter niet. Ze voelen echter wel zacht aan en met één veegje kreeg ik al redelijk wat product.

Normaal maak ik mijn lipfoto's met een macrolens, helaas is die gesneuveld deze week en is het even wachten op een nieuwe. Ik twijfelde even of ik dit artikel ging maken zonder lipfoto's maar vond het toch belangrijk om even de sticks op mijn lippen te laten zien.
Mensen vragen trouwens regelmatig of ik een koortslip heb, nope ik heb moedervlekken rondom mijn lippen, niet mooi maar ach je kunt niet alles hebben;)

Tangerine Intense
Totaal niet mijn kleur maar wel de meest gepigmenteerde van allemaal. Hij trekt snel in je lippen en blijft dan goed zitten. Wel nauwkeurig aanbrengen; bij deze kleur in combinatie met de romige substantie zijn foutjes direct zichtbaar.

Beige Nacré
Deze stick geeft vooral een goud glanzend laagje. Bij mijn huid vind ik het niet echt mooi maar als het je staat én je houd van een simpele glans is dit een hele fijne.

 Sable Doré
Mijn lippen zijn van nature vrij paars en deze stick vind ik daar het beste bij passen. Hij geeft een mooie donkere glans. Eigenlijk een beetje lippenbalsem met wat extra's.

Alles bij elkaar ben ik niet echt enthousiast over de kleuren en dan voornamelijk het effect daar van. De sticks voelen echter wel fijn aan en zijn lekker romig. Ik ben wel benieuwd naar de andere kleuren maar weet niet of ik heel snel zelf een stick zou aanschaffen.
Kijk zeker eens bij Yves Rocher naar de andere kleurtjes want deze 3 zeggen natuurlijk niet alles:)
Een Glossy Lip Pen kost €13,90 en is vanaf heden verkrijgbaar in de winkels van YR en online.
Wat vind jij van deze kleuren?

1 opmerking:

  1. De rode vind ik nog het mooiste van de drie, maar ik vind ze van Hema heel erg fijn hihi

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!