Body | Anatomicals Aloe Aloe Aloe Handy Hand Lip Balm Tube

woensdag 13 mei 2015

Ik ben vast niet de enige die dagelijks een zware tas vol zeult met daar in onder andere een berg beautyproducten. Om het allemaal wat makkelijker te maken heeft Anatomicals een duo-product; een lippenbalsem én handcrème in één verpakking. Als meer merken dat nou deden zou het echt gaan schelen maar toch, het is een begin.

De lippenbalsem bevat onder andere jojoba olie, shea boter en avocado voor verzorgde en glanzende lippen. In de handcrème vind je onder andere aloë vera en deze heeft een mint-achtige geur. Zoals alle producten van Anatomicals is ook deze niet op dieren getest.

Het bolletje lipbalm! Vrijwel geurloos, ik ruik een beetje aloë vera en ergens ver weg wat meloen geloof ik. Hij is verder smaakloos, kleurloos en verzorgt mijn lippen prima. Ik vind 'm niet super speciaal, wel gewoon fijn.

In eerste instantie snapte ik het niet helemaal. Ik dacht dat het één product was wat dan door het bolletje (wat late lippenbalsem bleek te zijn) naar buiten kwam. Als je de lippenbalsem er af draait vind je de uitgang voor de handcrème, lekker blond weer. De handcrème is net als de lippenbalsem basis maar prima. De substantie is vrij dik maar smeert prima uit en trekt tegen mijn verwachting in toch snel in je handen. De mintgeur is niet té aanwezig wat ik persoonlijk wel lekker vind.

Al met al een prima product, geen topper maar wel fijn en ontzettend handig om wat ruimte te besparen. Ik zou deze eerder meenemen in een clutch of bijvoorbeeld jaszak. Ik vind de kwaliteit niet geweldig en neem dan toch liever twee afzonderlijke producten mee.
Mocht je nieuwsgierig geworden zijn; je vind deze combi voor ongeveer €6 bij verschillende webshops en soms bij Urban Outfitters.
Van welke 2 producten zou jij graag een combiverpakking willen hebben?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!