Nails | Oriflame Giordani Gold Intense Shine Nail Lacquers

dinsdag 5 mei 2015

Oriflame did it again. 8 Prachtige nieuwe super glanzende lakjes. Ze drogen snel en zijn verrijkt met rozenbottelolie, dit verzorgd je nagels. We gaan het er gewoon niet te lang over hebben maar vooral kijken! Ik probeerde er 7:)

Gentle Lilac
Mooi hè! Deze dekte makkelijk in 2 laagjes en behoort tot de favorieten!

Tea Rose
Ook deze dekte in 2 laagjes en is mijn absolute nummer 1! Echt geschikt voor iedere gelegenheid en te combineren met elke outfit.

Tempting Violet
Wederom dekking in 2 laagjes. Ik ben niet heel erg van de donkere kleur maar vind 'm toch erg mooi.

Soft Pink
Deze gaf in 3 laagjes een klein beetje kleur en een mooie glans. Geen hele bijzondere lak maar prima voor degenen die liever geen kleurtjes dragen.

Bianca Nude
Deze vond ik na 2 laagjes al veel te wit uit vallen, 1 laagje geeft wel wat extra glans maar ik zou dan toch eerder voor de variant hier boven gaan.

Noble Burgundy
Deze kleur leek mij van te voren helemaal niks maar zo op mijn nagels viel het me alles mee. Zo donkerrood dat het bijna bruin/zwart lijkt, en die glans, prachtig!

Pink Carat
Deze dekte in 3 laagjes nog niet volledig en is qua kleur niet mijn smaak. Ik snap de naam ook niet helemaal want het is toch echt oranje. De gouden glittertjes leuken 'm iets op maar toch draag ik oranje eigenlijk alleen bij voetbalwedstrijden of op Koningsdag.


Stuk voor stuk prachtige lakken en credits voor het kwastje! Naast bovenstaande kleuren is er ook nog Passionate Red, een basic, heldere rode kleur. De lakjes drogen echt ontzettend snel en blijven prima zitten. Je vind ze voor €15 per stuk op www.oriflame.nl of via een Oriflame adviseuse bij jou in de buurt.
Welke is jouw favoriet?
Dit artikel bevat producten die ik gekregen heb ter review.

3 opmerkingen:

  1. Wauw wat een prachtige lakjes, ontzettend mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind de kleurtjes wel leuk maar niet heel bijzonder. Er springt er niet echt 1tje uit voor mij! Jammer :)

    LIefs! X

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!