Beauty | Gosh Prime 'n Set Primer & Poeder

dinsdag 19 mei 2015


Gosh, een van mijn favoriete budgetmerken heeft weer een leuk nieuw product; een poeder die je als primer én als setting poeder kunt gebruiken. Ik moest even wennen aan deze combinatie, een primer is toch vloeibaar? Een beetje een gevalletje "wat de boer niet kent, dat vreet 'ie niet" maar ik probeerde 'm uiteraard toch;)


Gebruiken als primer is simpel; je brengt de poeder gewoon aan met je kwast om de textuur en kleur van je huid te egaliseren. Hier overheen breng je je foundation aan, eigenlijk net als een "gewone" primer dus.
Als setting poeder breng je het product met een kwast  aan over je foundation, je huid glimt niet meer en je foundation wordt gefixeerd.


Allereerst vind ik de verpakking ontzettend fijn. De poeder vliegt niet de hele kamer door maar is makkelijk te doseren, niet te veel, niet te weinig. Aan het gebruik als primer moest ik even wennen omdat het anders is dan ik gewend ben maar eigenlijk beviel het best! Het aanbrengen van mijn foundation ging prima en de poeder werkte voor mij net zo goed als een vloeibare primer.
Over het gebruik als poeder over mijn foundation ben ik iets minder enthousiast. Ik vind de poeder vrij wit uitvallen en heb poeders die een stuk natuurlijker ogen. Hij fixeert mijn foundation wel erg goed, het is puur de kleur/gloed die me op mijn huidskleur niet bevalt.
Qua primer voor mij dus een aanrader maar als setting poeder niet.
Prime 'n Set is te koop bij Kruidvat voor €12,99.
Wat is jouw favoriete poeder?

1 opmerking:

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!