Beauty | Gosh No Limit Lash Mascara

zondag 10 mei 2015


Mascara. Ik denk toch wel het meest gebruikte make-up product, ik kan in ieder geval niet zonder. Nou moet ik eerlijk toegeven dat ik niet de allermoeilijkste ben met mascara's. Ik heb redelijk lange, dikke en zwarte wimpers van mijzelf dus een beetje extra kleur en volume en ik ben al tevreden. Gosh komt weer met iets nieuws, namelijk een mascara met een speciaal reservoir in het borsteltje. Klinkt fancy toch?


Het borsteltje is soepeler dan we gewend zijn van mascara borsteltjes. En als je goed kijkt zie je het reservoir zitten, op de onderste helft. Dit reservoir zou er voor moeten zorgen dat de mascara goed gedoseerd wordt, dit voorkomt klontjes en zorgt voor direct volume.
In het kort belooft Gosh direct volume, dramatische verlenging en dit alles zonder klontjes.



Allereerst; mijn macro lens is stuk dus het is even behelpen, toch even een foto waarop je het effect een beetje kunt zien. Ik heb trouwens zwaar hangende oogleden voor mijn leeftijd, ik vind een ingreep weer zo dramatisch maar toch, het stoort me echt!

Ik vind de mascara eigenlijk prima! Vaak heb ik bij nieuwe mascara's het idee dat ik veel te veel product op mijn borsteltje heb en vind ik ze na een week eigenlijk wat fijner. Het reservoir doet dus echt wat want hier had ik dat "na een week-effect" direct al. Lekkere zwarte mascara met voor mij precies de goede hoeveelheid volume:)
Je vind 'm bij Kruidvat voor €10,99.
Wat is jouw favoriete mascara?

2 opmerkingen:

  1. Klinkt goed! Ik heb van Maybelline al jaren dezelfde mascara. Ooit overgestapt naar Essence, maar daar was ik helemaal niet tevreden over..

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!