Food | Donny Craves Biologische Chocolate Chip Cookies

maandag 11 mei 2015

Koekjes. Wie houdt er niet van? Ik hou over het algemeen van alle koekjes maar chocolate chip koekjes hebben toch een speciaal plekje in mijn koekjeshart. Nou is nou eenmaal de regel dat je koekjes niet per stuk eet maar per pak, of in ieder geval een groot deel van het pak. Omdat ik steeds vaker te horen krijg dat ik écht wel dikker ga worden over 5 jaar begin ik nu maar vast met biologische koekjes. Nog steeds bomvol calorieën maar net iets meer verantwoord dan de niet bio variant.

Ik maak uiteraard maar een grapje (de mensen om mij heen hopelijk ook), over het algemeen, uitzonderingen daar gelaten, vind ik dat biologische producten, zeker baksels, veel meer smaak hebben. Omdat het weer maandag is móest ik van mijzelf weer iets voor op de site proberen. Dit keer werden het dus koekjes, super vervelend.

De koekjes van Donny zijn gemaakt van 100% biologische ingrediënten en komen voort uit een eerlijk proces. De ingrediënten worden ingekocht bij lokale telers die daar  een eerlijk bedrag voor betaald krijgen. In de ingrediënten vind je geen toegevoegde smaakstoffen en e-nummers maar gewoon lekkere, natuurlijke producten. 
Het merk oogt vrij Amerikaans, misschien door de bomvolle dikke koekjes maar is gewoon Nederlands en inmiddels zo'n 1,5 oud.

 Nou mijn mening zal denk ik niet heel verassend zijn; i love it! Ik kende Donny al van de huge koeken die ze o.a bij mij op school verkopen. De koekjes zijn mega vullend en hebben echt heel veel smaak. De kleintjes smaken lekker vol naar chocolade met ergens een toefje speculaas. Als je verantwoord wilt snoepen is dit trouwens al helemaal een tip; ik als vreetzak krijg er echt maar 3 weg, ze vullen enorm.
Je vind Donny o.a. bij Albert Heijn voor ongeveer €2, je krijgt hier 10 koekjes voor.
Kende jij Donny al?

1 opmerking:

  1. Oh noooom, ik heb net allemaal food pictures bekeken en nu weer.. ik heb mij toch een partij honger zeg.. jeetje. :') Ik kon het nog niet, maar het klinkt goed, ook omdat ze vullend zijn met chocolade en ook nog een speculaas.. damn.. so good!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!